Cechy oferty ENERGIA+ Pomoc IT Firma

Nielimitowany zdalny dostęp do informatyków,

którzy udzielą pomocy.

Zdalna pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo.

Pełne wsparcie systemów Windows i Apple

Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.

Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa.

Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*

Otrzymasz energię w cenie niższej od ceny energii elektrycznej wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R.

Bezpieczeństwo

Chronisz firmę przed cyberatakami.

Przeczytaj dodatkowe informacje o ofercie

Zobacz szczegóły 

Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Za korzystanie z Usługi "Pomoc IT" pobierana jest miesięczna opłata handlowa. 

* Cena energii niższą od ceny energii wynikającej z aktualnie obowiązującej Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Taryfa dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R dostępna jest na stronie enea.pl. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, ze w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.

Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi "Pomoc IT", jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.

Przykładowe problemy... i rozwiązania!

W czym możemy pomóc

1
Windows

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows

2
Apple

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS

3
Urządzenia

 

Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów

4
Programy

 

Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami

5
Poczta e-mail

 

Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika

6
Social Media

 

Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne

7
Przeglądarki

 

Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie

8
Zakupy

 

Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać

9
Konfiguracja

 

bezpiecznych połączeń FTP

10
Diagnostyka

 

Przyspieszymy pracę Twojego komputera

11
Kontrola treści

 

Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci

12
Wirusy

 

Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

1
Windows
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows
2
Apple
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS
3
Urządzenia
Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów
4
Programy
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami
5
Poczta e-mail
Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika
6
Social Media
Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne
7
Przeglądarki
Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie
8
Zakupy
Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać
9
Konfiguracja
bezpiecznych połączeń FTP
10
Diagnostyka
Przyspieszymy pracę Twojego komputera
11
Kontrola treści
Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci
12
Wirusy
Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

Dla kogo?

Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i dotychczasowi klienci zakwalifikowani do grup taryfowych C1x lub G2x, którzy zawarli z Enea SA umowę o świadczenie usługi kompleksowej lub umowę sprzedaży energii elektrycznej.

Zobacz jakie to proste

1

Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT Firma

i odbierz kod dostępu na SMS lub e-mail.

2

Pobierz i z pomocą telefonicznej instrukcji
zainstaluj darmową aplikacjęna swoim urządzeniu
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.

3

Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.

Sprawdź inne produkty

ENERGIA+ Fotowoltaika

Ty też wybierz fotowoltaikę dla domu i firmy!

Zobacz więcej
Enea Smart Biznes - zoptymalizuj zużycie energii w firmie

Enea Smart Biznes

Wybierz pakiet nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą Ci lepiej kontrolować i zoptymalizować zużycie prądu w firmie. Oferta zawiera miesięczną opłatę handlową.

Zobacz więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!  

*

"*" - Informacje niezbędne do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

"**" - Zgoda niezbędna do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.