...

Dyrektor Departamentu Prawnego i Zarządzania Organizacyjnego Grupy Kapitałowej

Enea S.A.
Poznań, wielkopolskie
umowa o pracę
praca stacjonarna

Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Zatrudniamy blisko 15 tysięcy ludzi, którzy z pasją realizują swoje zadania. Naszymi Wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą, która jest nastawiona na realizację celów, potrafi współpracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków złóż do nas swoją aplikację.
Więcej o nas na www.enea.pl.

Twoje zadania

Dyrektor Departamentu Prawnego i Zarządzania Organizacyjnego GK odpowiada za całokształt działalności Departamentu, w szczególności za:

  • zapewnienie efektywnej i sprawnej obsługi prawnej,  świadczenie pomocy prawnej dla Spółki, w szczególności dla organów i jednostek organizacyjnych Spółki,
  • koordynację i nadzór nad pracami komórek organizacyjnych Departamentu,
  • zapewnienie obsługi i organizacji prac Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia,
  • doskonalenie i dopasowanie organizacji, dokumentacji organizacyjnej i procedur organizacyjnych w komórkach organizacyjnych Spółki,
  • koordynowanie i nadzorowanie działań w zakresie standaryzacji i aktualizacji regulacji wewnętrznych (regulaminów, instrukcji, zasad, procedur, itp.),
  • realizację zadań z zakresu Compliance,
  • zapewnienie efektywnej polityki obsługi organizacyjnej  oraz obsługi prawnej w Spółce,
  • zapewnienie ochrony prawnej interesów Spółki,
  • koordynację pomocy prawnej świadczonej na rzecz Spółki przez uprawnione do świadczenia takiej pomocy kancelarie i konsorcja prawne oraz prawników i prawników specjalistów, niebędących pracownikami Spółki,
  • planowanie i przeprowadzanie kontroli funkcjonalnej w komórkach organizacyjnych Departamentu,
  • realizację wskaźników oceny efektywności działalności Departamentu,
  • optymalizację kosztów prowadzenia działalności Departamentu.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą prawną, compliance oraz obsługą organów Spółki.
  • Wykształcenie wyższe prawnicze.
  • Posiadanie tytułu radcy prawnego.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
  • Wysokie zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
  • Dyspozycyjność.
  • Odporność na stres, samodzielność.

 

Oferujemy

  • Możliwość udziału w projektach rozwojowych i szkoleniowych realizowanych dla Grupy Enea.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji.
  • Konkurencyjny pakiet benefitów m. in. dostęp do prywatnej opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie do zajęć sportowych, wypoczynku, biletów do kina, teatru.

 

Benefity

stabilne zatrudnienie

bezpieczne
środowisko pracy

rozwój i szkolenia

opiekę
medyczną

program PPE

ubezpieczenie  

ulgę na energię
elektryczną

dofinansowanie
do wypoczynku

zajęcia sportowe

Dołącz do nas!

Na Twoje CV czekamy
do 2024-06-08
Planowany termin
zatrudnienia od 2024-07-01

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Numer referencyjny: 31/2024

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli, załączając swoją aplikację CV:

  1. zamieszcza Pan/Pani w CV i/lub liście motywacyjnym inne dane osobowe niż obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  2. w dokumentach rekrutacyjnych zamieszcza Pan/Pani z własnej inicjatywy dane, o których mowa
    w art. 9 ust. 1 RODO np.  stan zdrowia, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych,

prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu."

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższych zakresach lub jej wycofanie, nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a także nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.

Informacja Administratora danych:

[Administrator Danych Osobowych] Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA S.A.
ul. Pastelowa 8 w Poznaniu, kod pocztowy 60-198.

[Inspektor Ochrony Danych] Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: esa.iod@enea.pl lub ul. Pastelowa 8 w Poznaniu, kod pocztowy 60-198.

[Cel i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym (dalej: dokumenty aplikacyjne) będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia
i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Podstawami prawnymi przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:

  1. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej: RODO), wobec czego ich podanie jest obowiązkowe, a ich niepodanie uniemożliwia udział w procesie rekrutacji;
  2. podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  3. dobrowolna zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO;
  4. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem zgodnie
    z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

[Odbiorcy danych osobowych] Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.

[Czas przechowywania danych] Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane wyłącznie na czas trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu wszelkie dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.

[Pana/Pani prawa] Posiada Pan/Pani prawo żądania:

  1. dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO,
  2. ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,
  3. ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO.