...

Referent ds. Obsługi Klientów

Enea Centrum
Zielona Góra, lubuskie
umowa o pracę

Grupa Kapitałowa Enea to nowoczesny Pracodawca, który odgrywa jedną z kluczowych ról w rozwoju gospodarki krajowej. Działalność naszej Grupy opiera się na wytwarzaniu, dystrybucji i handlu energią elektryczną oraz świadczeniu usług w zakresie elektroenergetyki. Zatrudniamy blisko 15 tysięcy ludzi, którzy z pasją realizują swoje zadania. Naszymi Wartościami są Uczciwość, Odpowiedzialność, Kompetencja i Bezpieczeństwo. Jeżeli jesteś osobą, która jest nastawiona na realizację celów, potrafi współpracować w zespole, a przy tym profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków złóż do nas swoją aplikację.
Więcej o nas na www.enea.pl.

 

ENEA Centrum Sp. z o.o./Departament Obsługi Klientów/ Pion Bezpośredniej Obsługi Klientów/ Biuro Obsługi Klienta Zielona Góra poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:

Twoje zadania

  • Bezpośrednia obsługa klientów przy zachowaniu obowiązujących standardów obsługi klienta, 
  • Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacji umów sprzedaży,  dystrybucyjnych  i umów kompleksowych energii elektrycznej,
  • Rozwiązywanie umów sprzedaży,  dystrybucyjnych  i umów kompleksowych energii elektrycznej oraz gazu,
  • Realizacja działań marketingowych, 
  • Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług   dodatkowych z ofert Grupy Enea w   zakresie   przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań,
  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i   jakościowych,
  • Udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea,
  • Wyjaśnienie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami
  • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji,
  • Udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea,
  • Wyjaśnienie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami.

 

Nasze wymagania

  • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta i/ lub sprzedaży produktów,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • orientacja na realizację celów sprzedażowych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres

 

Dodatkowe cechy i umiejętności:

 

 

  • Wysoka kultura osobista;
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • Uprzejmość i opanowanie;
  • Łatwość prowadzenia rozmowy;
  • Duża odporność na stres;
  • Płynność wypowiedzi;
  • Pozytywne nastawienie do ludzi;
  • Dokładność;
  • Dyskrecja;
  • Dobra organizacja pracy własnej;
  • Samodzielność w działaniu.

Benefity

stabilne zatrudnienie

bezpieczne
środowisko pracy

rozwój i szkolenia

opiekę
medyczną

program PPE

ubezpieczenie        

ulgę na energię
elektryczną

dofinansowanie
do wypoczynku

zajęcia sportowe

Dołącz do nas!

Na Twoje CV czekamy
do 2025-02-28
Planowany termin
zatrudnienia od 2025-03-03

Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Jeżeli załączając swoją aplikację CV:

1.        zamieszcza Pan/Pani w CV i/lub liście motywacyjnym inne dane osobowe niż obejmujące: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2.        w dokumentach rekrutacyjnych zamieszcza  Pan/Pani z własnej inicjatywy dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO np.  stan zdrowia, przekonania religijne, przynależność do związków zawodowych.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

 

„Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.”

 

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

Informacja Administratora danych:

[Administrator Danych Osobowych] Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest ENEA Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 7, Poznań.

[Inspektor Ochrony Danych] Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ecn.iod@enea.pl.

[Cel i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym (dalej: dokumenty aplikacyjne) będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawami prawnymi przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:

a.        zgoda zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a)  RODO;

b.        podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

c.        ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia  rekrutacji.

 

[Odbiorcy danych osobowych] Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne, dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.

[Czas przechowywania danych] Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji, po czym zostaną zniszczone.

[Pana/Pani prawa] Posiada Pan/Pani prawo żądania:

a)         dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO;

b)         ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO;

c)          ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO;

d)         ograniczenia przetwarzania - w granicach art. 18 RODO;

e)         przenoszenia danych - w granicach art. 20 RODO;

f)           wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - w granicach art. 21 RODO;

g)         cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli Administrator przetwarza je na podstawie Pana/Pani zgody.

Realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez przeslanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych na adres e-mail: ecn.iod@enea.pl .

Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Dodatkowo wskazujemy, że na stronie www.enea.pl  / w zakładce Compliance zawarte są podstawowe informacje na temat wdrożonych w spółkach Grupy ENEA procedur zgłoszeń wewnętrznych zgodnych z ustawą o ochronie sygnalistów oraz zaawansowanym systemie zgłaszania naruszeń, który umożliwia pracownikom oraz innym interesariuszom poufne lub anonimowe zgłaszanie wszelkich naruszeń w dogodny dla nich sposób: https://www.enea.pl/pl/grupaenea/compliance/naruszenia-w-spolkach-grup