PL
EN
Umowa na prąd z nielimitowaną pomocą informatyka
Gdy przytrafi Ci się awaria, wezwij fachowca!
Odkryj zalety inteligentnego domu
Dom mądrze po(d)łączony!
Aktualne taryfy sprzedaży i dystrybucji energii
(Opłata zgodna z planem taryfowym operatora)
od poniedziałku do piątku w godz 7.00-19.00
Mamy dla Ciebie przygotowany szeroki wachlarz różnych i atrakcyjnych produktów. Sprawdź najlepiej pasującą ofertę dla Twojego domu.
Strefa Zakupów
Zaloguj się do eBOK
Serwis Internetowy Grupy Enea > Energia+ dla domu > Obsługa Klienta i kontakt > E-formularze
Wybierz temat, który Ciebie interesuje
Dotyczy Klientów indywidualnych będących konsumentami, których Obiekty przyłączone
są do sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia Enea Operator Sp. z o.o., spełniających warunki kwalifikacji do grupy taryfowej G
Spółka Enea Operator działa na obszarze 58 174,13 km2, który obejmuje sześć województw:
Nowa umowa
Chcę zawrzeć umowę na dostawę prądu w moim lokalu/obiekcie (nie dotyczy zawarcia umowy na taryfę budowlaną i Prosumentów).
Przepisanie licznika
Chcę przepisać licznik na swoje dane, np. w sytuacji, gdy kupiłem/kupiłam lokal/obiekt, przejąłem/przejęłam lokal/obiekt (nie dotyczy Prosumentów).
Zakończenie budowy
Zakończyłem/zakończyłam budowę domu i chcę zmienić grupę taryfową budowlaną C na grupę taryfową domową G (nie dotyczy Prosumentów).
Inne rodzaje spraw
Chcę się dowiedzieć co zrobić (przykłady): - gdy w moim mieszkaniu nie ma prądu? - żeby sprawdzić rozliczenia, faktury za prąd? - żeby zarezerwować wizytę w Biurze Obsługi Klienta?
Oferta - polecane produkty
Chcę zobaczyć oferty produktowe.
Prosument energii odnawialnej
Chcę zostać Prosumentem i wytwarzać energię na własny użytek.
Doprecyzuj wybrany temat:
Nie mam licznika
W lokalu/obiekcie nie ma licznika. Licznik w lokalu/obiekcie został zdemontowany.
Mam licznik
Przepisanie licznika po przejęciu lokalu/obiektu.
Zakończyłem budowę domu
Zmiana grupy taryfowej budowlanej C na grupę taryfową domową G.
Kupiłem lokal/ obiekt, wynająłem mieszkanie
Przejąłem lokal po osobie zmarłej
Wypełnienie eFormularza zajmie Ci około 20 minut.
Na podstawie niniejszego eFormularza składasz oświadczenie o przyjęciu oferty Enea S.A. (Enea) – zgodnie z jej warunkami oraz wybranymi przez Ciebie w eFormularzu wariantami oferty, co skutkuje zawarciem z Eneą umowy o świadczenie usługi kompleksowej (Umowa).
Do wypełnienia eFormularza potrzebujesz:
IMZU - Informacja o możliwości zawarcia umowy: dokument, potwierdzający, że Twoja instalacja elektryczna jest gotowa do podłączenia do sieci, który otrzymałeś od Enea Operator Sp. z o.o.
lub
PS-DO - jeśli nie posiadasz jeszcze IMZU, możesz załączyć Zgłoszenie gotowości instalacji Klienta do przyłączenia instalacji odbiorczej do sieci (do pobrania TUTAJ -link: https://www.enea.pl/dladomu/obsluga klienta i kontakt/2022/ps do2022.pdf#wniosek) Na tej podstawie Enea S.A. wystąpi o wydanie dla Ciebie IMZU.
Na Ofertę składają się dokumenty wskazane w sekcji: "Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy" w zakładce "Zapoznaj się pliki do pobrania", stanowiące integralną część Umowy. Zapoznaj się z ich treścią przed wypełnieniem eFormularza. Dodatkowo, dokumenty dostępne są na stronie internetowej enea.pl
Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.
Informacja dla konsumenta zamierzającego zawrzeć na odległość umowę o świadczenie usługi kompleksowej z Enea S.A.
Protokół zdawczo/odbiorczy - wzór protokołu znajdziesz na (tutaj link) )
To ważne, żeby Protokół zdawczo-odbiorczy zwierał wszystkie dane wskazane we wzorze. Wyjaśnienie znajdziesz tutaj
Pamiętaj! Protokół zdawczo-odbiorczy musi zawierać podpisy obu stron, czyli ZDAJĄCEGO lokal/obiekt i PRZEJMUJĄCEGO lokal/obiekt.
Enea S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, REGON 630139960, NIP 777-00-20-640, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS: 0000012483, kapitał zakładowy: 529 731 093 PLN, kapitał wpłacony: 529 731 093 PLN, www.enea.pl; Adres korespondencyjny: ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, adres e-mail: kontakt@enea.pl; Numer infolinii: 611 111 111.
Akt zgonu lub zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji
To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników:
Potwierdzenie zakończenia budowy budynku mieszkalnego, np.: kopię potwierdzenia złożonego w Starostwie Powiatowym lub Urzędzie Miasta informującego o zakończeniu budowy.
* Podanie danych oznaczonych gwiazdką jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu eFormularza
Dane osobowe
Twoje dane wykorzystujemy wyłącznie w celu zawarcia i realizacji Umowy, a nad ich bezpieczeństwem czuwają nowoczesne zabezpieczenia informatyczne.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy.
Jestem cudzoziemcem i nie posiadam numeru PESEL
Informacje o wykorzystywaniu danych osobowych przez Enea S.A. znajdziesz pod adresem https://www.enea.pl/pl/dane-osobowe
Zaznacz wszystkie zgody
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Enea S.A. dla celów realizacji umowy kompleksowej na dostarczanie energii elektrycznej.
Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących przez podmioty z Grupy Kapitałowej ENEA, z wykorzystaniem wskazanych przeze mnie danych kontaktowych, dla celów realizacji umowy kompleksowej na dostarczanie energii elektrycznej.
Oświadczam, że podane przeze mnie dane są prawidłowe, aktualne i należą do mnie. Mam świadomość, że ponoszę odpowiedzialność za skutki prawne, wynikające z podania nieprawidłowych lub nieaktualnych danych.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulami informacyjnymi podlinkowanymi na stronie.
Dane adresowe
Adres zamieszkania
Adres zamieszkania to Twój aktualny adres zamieszkania. Jest to adres, na który będzie przesyłana wszelka korespondencja, o ile nie zostanie wskazany inny. Adres zamieszkania podany przez Ciebie, będzie adresem obowiązywania dla wszystkich umów.
Adres korespondencyjny Jest to adres, na który będzie przesyłana wszelka korespondencja.
Czy adres korespondencyjny jest taki sam jak zamieszkania?
TAK
NIE
Miejsce dostarczania energii-adres obiektu
Jest to miejsce, do którego dostarczana jest/będzie energia elektryczna
Ważne, by pola zawierały prawdziwe, poprawne dane tj. kod pocztowy, miejscowość, nazwa ulicy, numer domu i numer lokalu.
Czy miejsce dostarczania energii jest takie samo jak adres zamieszkania?
Numer Punktu Poboru Energii (PPE) lub Numer licznika
Wskazanie numeru PPE lub Numeru licznika jest niezbędne do skutecznego zawarcia Umowy.
Nr PPE znajduje się na Fakturze za energię elektryczną lub dokumencie, który otrzymałeś od Enea Operator Sp. z o.o. o nazwie „Informacja o możliwości zawarcia umowy” lub protokole zdawczo-odbiorczym. Numer licznika także znajdziesz na fakturze za energię elektryczną
Wybór grupy taryfowej
* Wybierz odpowiednią dla Ciebie grupę taryfową.
Jeśli przejmujesz lokal pamiętaj, że ze względów technicznych strefy czasowe przyporządkowane do danej Grupy taryfowej (np. G11, G12) muszą być takie same jak w poprzedniej umowie. Jeżeli do przejmowanego lokalu przypisana jest grupa taryfowa ze strefą czasową G11, musisz wybrać grupę taryfową ze strefą czasową G11. Dopiero po zawarciu umowy będziesz mógł zmienić Grupę taryfową, np. z G11 na G12.
Zmieniasz Grupę taryfową z budowlanej C11 na Grupę taryfową domową G11 lub G12, pamiętaj, że ze względów technicznych strefy czasowe przyporządkowane do danej Grupy taryfowej muszą być takie same np.zmieniasz C11 to wybierz G11.
G11
taryfa, w której bez względu na dzień tygodnia czy godzinę (w dzień oraz w nocy) obowiązuje Cię ta sama cena za energię
G12
taryfa, w której cena za energię zmienia się w ciągu doby
G12w
taryfa, w której tańsze są nie tylko godziny poza szczytem, ale także w weekendy i święta - bez względu na godzinę
Wybór odpowiedniej taryfy wpływa na wysokość opłat dystrybucyjnych: taryfa G11, taryfa G12, taryfa G12w.
Wybór oferty rynkowej lub Taryfy Sprzedawcy
Enea S.A. oświadcza, że jako sprzedawca z urzędu na obszarze działania Enea Operator sp. z o.o., na podstawie art. 5a. Prawo energetyczne, jest obowiązana do zapewnienia świadczenia usługi kompleksowej i do zawarcia umowy kompleksowej, na zasadach równoprawnego traktowania, z odbiorcą w gospodarstwie domowym (tj. odbiorcą dokonującym zakupu energii elektrycznej wyłącznie w celu jej zużycia w gospodarstwie domowym), niekorzystającym z prawa wyboru sprzedawcy i przyłączonym do sieci Enea Operator sp. z o.o.
Jeżeli Klient oświadczy, że korzysta z prawa wyboru sprzedawcy, zdecyduje się na zakup energii od Enea S.A. i wybierze rozliczenia w oparciu o aktualną ofertę rynkową Sprzedawcy, wówczas do Umowy zastosowanie znajdzie Regulamin Oferty wraz z Cennikiem. Jeżeli Klient nie skorzysta z prawa wyboru sprzedawcy, wówczas do Umowy zastosowanie znajdzie Taryfa Sprzedawcy.
Informacja o wysokości cen energii elektrycznej, określonych w aktualnie obowiązującej Taryfie Sprzedawcy znajduje się w zakładce "Zapoznaj się - pliki do pobrania".
EKO Oferta
Umowa na prąd wraz z gwarancjami pochodzenia energii z odnawialnych źródeł energii.
Wsparcie wytwarzania energii z odnawialnych źródeł
Cena energii zgodna z ceną z Taryfy Enei*
Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową
Z oferty mogą skorzystać Klienci z obszaru Enea Operator.
Sprawdź szczegóły
ENERGIA+ Fachowiec
Umowa na prąd wraz z pomocą specjalistów w przypadku nagłych awarii.
Pomoc fachowców - to nawet do 2100 zł brutto w ciągu roku na naprawy w razie nagłych awarii
Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei*
ENERGIA+ Pomoc IT
Umowa na prąd wraz z nielimitowaną pomocą informatyka.
Zdalną pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu
Taryfa dla energii elektrycznej
Taryfa dla energii elektrycznej zatwierdzana przez Prezesa URE
Umowa na prąd bez produktów dodatkowych.
Cena wynikająca z Taryfy dla energii elektrycznej zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Wariant KOMFORTOWY - pomoc elektryka, technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz serwisanta RTV/AGD
Wariant ROZSZERZONY – pomoc elektryka, technika urządzeń grzewczych i gazowych, serwisanta RTV/AGD oraz hydraulika lub szklarza
Oświadczam, że korzystam z prawa wyboru sprzedawcy, decyduję się na zakup energii od Enea S.A. i wybieram rozliczenia w oparciu o ofertę ENERGIA+ Pomoc IT - zastosowanie do Umowy znajdzie Regulamin Oferty wraz z Cennikiem.
Oświadczam, że korzystam z prawa wyboru sprzedawcy, decyduję się na zakup energii od Enea S.A. i wybieram rozliczenia w oparciu o Ofertę Energia + Fachowiec - zastosowanie do Umowy znajdzie Regulamin Oferty wraz z Cennikiem.
Oświadczam, że decyduję się na zakup energii od Enea S.A. i wybieram rozliczenia w oparciu o Taryfę Sprzedawcy.
Oświadczam, że korzystam z prawa wyboru sprzedawcy, decyduję się na zakup energii od Enea S.A. i wybieram rozliczenia w oparciu o Eko Ofertę - zastosowanie do Umowy znajdzie Regulamin Oferty wraz z Cennikiem.
Termin rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej
Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 45 dni. Dokładna data będzie wynikać z dnia udokumentowanej zabudowy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) układu pomiarowo- rozliczeniowego i przyjęcia przez OSD Umowy do realizacji.
Warunki wybranej przez Ciebie oferty ENERGIA+ Pomoc IT wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.
Czas trwania Umowy
W związku z wyborem oferty ENERGIA+ Pomoc IT zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.
e-faktura
Aby skorzystać z niższej opłaty handlowej, należy aktywować e-fakturę w serwisie obsługowym eBOK (ebok.enea.pl).
Warunki wybranej przez Ciebie Ofertę Energia + Fachowiec wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.
W związku z wyborem Ofertę Energia + Fachowiec zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.
Rozliczenia wybranej przez Ciebie Taryfy Sprzedawcy będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD
Wybierając Taryfę Sprzedawcy, zawierasz Umowę na czas nieokreślony i będziesz rozliczany zgodnie z ceną energii elektrycznej wynikającą z aktualnie obowiązującej na dzień poboru energii Taryfy dla energii elektrycznej dla odbiorców z grup taryfowych G - zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Zachęcamy do skorzystania z e-faktury. Jeżeli jesteś zainteresowany – aktywuj e-fakturę w eBOK. Jeśli nie masz konta w eBOK – zachęcamy do jego założenia.
Warunki wybranej przez Ciebie Eko Oferty wejdą w życie z pierwszym dniem kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po przyjęciu Umowy do realizacji przez OSD. Do tego czasu rozliczenia będą prowadzone w oparciu o obowiązującą Taryfę Sprzedawcy oraz Taryfę OSD.
W związku z wyborem Eko Oferty zawierasz Umowę na czas nieoznaczony, jednak przez okres obowiązywania Regulaminu Oferty (36 miesięcy) rozliczenie będzie następowało zgodnie z Cennikiem. Po upływie tego okresu, rozliczenie będzie następowało na podstawie Taryfy Sprzedawcy, chyba że zostanie wybrana kolejna oferta rynkowa.
Standardowy terminy rozpoczęcia realizacji Umowy wynosi do 35 dni.
Dane techniczne i rozliczeniowe
Okres rozliczeniowy
* Zaznacz, jaki okres rozliczeniowy wybierasz:
1 raz w miesiącu
co 2 miesiące (najczęściej wybierane)
co 6 miesięcy z prognozą *
co 12 miesięcy z prognozą *
* W przypadku wyboru okresu rozliczeniowego 6 miesięcznego z prognozą lub 12 miesięcznego z prognozą, Enea S.A. może w tym okresie pobierać opłaty w wysokości określonej na podstawie prognozowanego zużycia energii elektrycznej – zgodnie z postanowieniami Ogólnych Warunków Umowy.
Wybór okresu rozliczeniowego ma wpływ na wysokość opłat dystrybucyjnych: taryfa G11, taryfa G12, taryfa G12w.
Planowany roczny zakup energii elektrycznej dla wybranej przez Ciebie grupy taryfowej
Nie jesteś pewien co wpisać? Średnie zużycie energii elektrycznej w gospodarstwie domowym, zgodnie z danymi prezentowanymi przez Urząd Regulacji Energetyki w 2021r, wyniosło 2 188,7 kWh.
* Moc umowna
Jest to maksymalna ilość energii jaką możesz w danej chwili pobrać do użytku.Jeśli nie jesteś pewien jaką moc umowną wpisać, zaznacz wariant: “maksymalna moc umowna dostępna dla wartości prądu znamionowego posiadanego zabezpieczenia przedlicznikowego, zgodnie z tabelą obok.”
maksymalna moc umowna dostępna dla wartości prądu znamionowego, posiadanego zabezpieczenia przedlicznikowego, zgodnie z tabelą obok
Moc umowna zgodna z IMZU
kW *
* W przypadku wyboru tego wariantu prosimy wpisać wartość mocy umownej. Jej wartość powinna odpowiadać wartości z przedziału dostępnego dla posiadanego zabezpieczenia przedlicznikowego, zgodnie z tabelą powyżej. Moc umowna musi mieć wartość całkowitą.
Wybór sprzedawcy rezerwowego
Przed wyborem sprzedawcy rezerwowego zapoznaj się z "Pouczeniem o konsekwencjach wyboru przez klienta sprzedawcy rezerwowego".
W przypadku, gdy nie wybierzesz sprzedawcy rezerwowego, to w sytuacji zaprzestania wykonywania zawieranej umowy kompleksowej przez Enea S.A. i zaistnienia przesłanej do zawarcia w imieniu Klienta przez OSD umowy kompleksowej na podstawie art. 5a ustawy Prawo energetyczne - umowa kompleksowa realizowana będzie przez Enea S.A. jako sprzedawcę z urzędu.
Enea S.A.
Solare Energy Sp. z o.o.
Po dokonaniu wyboru sprzedawcy rezerwowego udziel upoważnienia dla Enea Operator Sp. z o.o.
Upoważniam Enea Operator Sp. z o.o., do zawarcia w moim imieniu i na moją rzecz – w przypadku wygaśnięcia lub zaprzestania wykonywania Umowy przez Enea S.A. – umowy sprzedaży rezerwowej lub umowy kompleksowej zawierającej postanowienia umowy sprzedaży rezerwowej (umowa rezerwowa), ze wskazanym wyżej sprzedawcą rezerwowym. Ponadto, w przypadku gdy będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy rezerwowej, upoważniam OSD do żądania, w moim imieniu – aby sprzedawca rezerwowy rozpoczął świadczenie usługi kompleksowej przed upływem terminu 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy, którą OSD zawarł na odległość. Jednocześnie upoważniam OSD do żądania, w moim imieniu – aby sprzedawca rezerwowy rozpoczął świadczenie usługi kompleksowej, przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy oraz do złożenia w moim imieniu oświadczenia o przyjęciu do wiadomości, że z chwilą pełnego jej wykonania tracę prawo do odstąpienia od Umowy.
Przeznaczenie energii elektrycznej
*Wskaż na jakie cele przeznaczana będzie energia elektryczna na podstawie Umowy:
gospodarstwo domowe w domu jednorodzinnym
gospodarstwo domowe w lokalu mieszkalnym
garaż, w którym nie jest prowadzona działalność gospodarcza
domek letniskowy
inne, wpisz jakie
Oświadczam, iż posiadam tytuł prawny do lokalu/obiektu, wskazanego w formularzu.
Zgody i oświadczenia
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami do wybranej oferty
Upoważniam Enea S.A. do zgłoszenia Umowy do realizacji do OSD
Wyrażam zgodę na składanie oświadczeń woli za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, w tym w szczególności na dokonywanie zmian do obowiązującej umowy kompleksowej dotyczącej sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług jej dystrybucji, aneksów oraz umów ją zmieniających.
Załączniki
To ważne! Prosimy o dołączenie wymaganych załączników
IMZU lub PS-DO
To ważne! Prosimy dołącz wymagane załączniki zawierające poprawne i niezbędne dane. Przypominamy, że protokół zdawczo-odbiorczy musi zawierać podpisy obu stron, czyli ZDAJĄCEGO lokal/obiekt i PRZEJMUJĄCEGO lokal/obiekt. Wyjaśnienie znajdziesz tutaj.
Protokół zdawczo/odbiorczy
Potwierdzenie zakończenie budowy budynku mieszkalnego
Protokół zdawczo/odbiorczy lub akt zgonu/zaświadczenie o zgonie z właściwego Urzędu/Instytucji
Pamiętaj, że zawierasz umowę na warunkach określonych powyżej. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy potwierdzenie zawarcia umowy. W przypadku, gdy po weryfikacji okaże się, że są błędne dane lub braki, które wpływają na dalszą realizację umowy, Enea skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia wątpliwości. Zawierasz umowę na odległość, dlatego możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zasady w tym zakresie określone są w §17 OWU.
Żądam rozpoczęcia świadczenia Usługi kompleksowej na podstawie Umowy przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia Umowy i tym samym oświadczam, że przyjąłem do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od Umowy z chwilą jej pełnego wykonania
Podsumowanie
Sprawdź poprawność danych
Jeśli dane są prawidłowe przejdź dalej, na podany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym.
Weryfikacja SMS i zawarcie umowy
W polu poniżej wpisz kod z SMS i przejdź dalej. Jeśli wpisany kod będzie prawidłowy pojawi się możliwość zawarcia umowy.
Sprawdź poprawność kodu lub
Wyślij kod ponownie
Dalej
Wstecz
Zawieram umowę z obowiązkiem zapłaty