„W 2023 r. działania komunikacyjne Grupy Enea skupiały się głównie na realizacji projektów sponsoringowych oraz wydarzeń specjalnych wpisujących się w założenia społecznej odpowiedzialności biznesu oraz angażujących pracowników.
Portfolio projektów sponsoringowych Grupy Enea zakłada angażowanie się w dyscypliny szczególnie ważne dla kraju i jego mieszkańców, a także długofalowy i całościowy rozwój wybranej dyscypliny. W 2023 roku zrealizowanych zostało ponad 150 projektów sponsoringowych w skali całego kraju. Grupa Enea została sponsorem m.in.: Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Tenisa Stołowego oraz Stadionu w Poznaniu (naming rights). W 2023 r. Grupa Enea przeznaczyła 51 473 tys. zł na działania sponsoringowe.
Grupa Enea poprzez sponsoring realizuje cele, takie jak kreowanie pozytywnego wizerunku, umacnianie relacji z marką, budowanie rozpoznawalności marki oraz wsparcie działań handlowych. Zaangażowanie sponsorskie ma na celu dostarczenie narzędzi ułatwiających dotarcie do obecnych i potencjalnych klientów oraz wizerunkowe wsparcie prowadzonych działań biznesowych. Grupa Enea od lat jest uczestnikiem ważnych inicjatyw na rzecz realnej integracji zasad zrównoważonego rozwoju w codziennej działalności biznesowej. Działalność Grupy oparta jest na zasadach zrównoważonego rozwoju tzn. minimalizowaniu oddziaływania na środowisko naturalne, przy jednoczesnym maksymalizowaniu korzyści płynących dla rozwoju społecznego i gospodarczego, zgodnie z którymi podejmowane są odpowiedzialne decyzje względem efektywności ekonomicznej klientów, pracowników, środowiska oraz szeroko rozumianej relacji z otoczeniem.”