Pobierz aplikację Enei
i ciesz się wygodą!

 

Moja Enea to aplikacja mobilna dla Klientów Enea S.A., która informuje o kosztach energii, prezentuje e-faktury i oszczędza Twój czas tak, abyś Ty mógł skoncentrować się na tym, co daje Ci najwięcej energii. Wygodne sposoby płatności, dostęp do danych o zużyciu energii, informacje o umowach oraz e-faktury, a także szeroki wybór form kontaktu z Eneą.

 

Moja Enea to komfort, szybkość i wygoda!

 

Zeskanuj kod QR lub przejdź do strony sklepu.

 

Przycisk linkujący do appstore Przycisk linkujący do google play

Poznaj funkcjonalności
aplikacji mobilnej Moja Enea

W szybki i łatwy sposób aktywuj i pobieraj faktury elektroniczne na swoje urządzenie mobilne. O wystawieniu nowej e-faktury powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

Wygodnie opłacaj faktury za energię. Możesz opłacić wszystkie faktury w kilku prostych krokach albo wybrać do zapłaty kilka lub jeden spośród nieopłaconych dokumentów. 

Masz łatwy dostęp do historii zużycia energii oraz w zależności od posiadanej umowy do historii odczytów lub danych dobowo-godzinowych.

Zaloguj się do aplikacji z wykorzystaniem tych samych danych, których używasz do logowania się w eBOK na stronie ebok.enea.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się. Przy kolejnych wejściach do aplikacji możesz po wykonaniu odpowiednich ustawień, wykorzystywać PIN lub biometrię.

Zarządzaj ustawieniami Pulpitu, wybierz moduły, których najbardziej potrzebujesz i ustal samodzielnie kolejność ich wyświetlania, aby zawsze mieć pod ręką to, co dla Ciebie najważniejsze. Możesz także wybrać jasny lub ciemny motyw aplikacji.

Użytkownicy aplikacji mają możliwość rozmowy z pracownikiem Enei poprzez czat, czy szybki kontakt z infolinią. Jest także możliwość przesłania zgłoszenia przez formularz kontaktowy czy skorzystania z wyszukiwarki Biur Obsługi Klienta.

Poznaj funkcjonalności
aplikacji mobilnej Moja Enea

W szybki i łatwy sposób aktywuj i pobieraj faktury elektroniczne na swoje urządzenie mobilne. O wystawieniu nowej e-faktury powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

Wygodnie opłacaj faktury za energię. Możesz opłacić wszystkie faktury w kilku prostych krokach albo wybrać do zapłaty kilka lub jeden spośród nieopłaconych dokumentów. 

Masz łatwy dostęp do historii zużycia energii oraz w zależności od posiadanej umowy do historii odczytów lub danych dobowo-godzinowych.

Zaloguj się do aplikacji z wykorzystaniem tych samych danych, których używasz do logowania się w eBOK na stronie ebok.enea.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się. Przy kolejnych wejściach do aplikacji możesz po wykonaniu odpowiednich ustawień, wykorzystywać PIN lub biometrię.

Zarządzaj ustawieniami Pulpitu, wybierz moduły, których najbardziej potrzebujesz i ustal samodzielnie kolejność ich wyświetlania, aby zawsze mieć pod ręką to, co dla Ciebie najważniejsze. Możesz także wybrać jasny lub ciemny motyw aplikacji.

Użytkownicy aplikacji mają możliwość rozmowy z pracownikiem Enei poprzez czat, czy szybki kontakt z infolinią. Jest także możliwość przesłania zgłoszenia przez formularz kontaktowy czy skorzystania z wyszukiwarki Biur Obsługi Klienta.

Już dziś aktywuj e-fakturę przez aplikację!

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany
za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak
faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.
 

W szybki i łatwy sposób aktywuj i pobieraj faktury elektroniczne na swoje urządzenie mobilne. O wystawieniu nowej e-faktury powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

Dlaczego e-faktura?

e-faktura

e-faktury dostępne
po ich wystawieniu

Dostęp do e-faktur

dostęp do e-faktur
w dowolnym miejscu i czasie 

Ochrona środowiska

powiadomienia
po wystawieniu e-faktury

Jak zarejestrować się i zalogować
do aplikacji Moja Enea?

1. Pobierz aplikację

Aplikację mobilną Moja Enea można pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store zarówno na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android jak i IOS.

2. Zarejestruj się

Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zarejestruj się”. Wypełnij krótki formularz, podając swoje dane: numer Klienta umieszczony na umowie lub fakturze, PESEL lub NIP oraz adres e-mail oraz ustaw hasło. Następnie potwierdź rejestrację, klikając link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres e-mail. Po aktywacji konta możesz zalogować się do Mojej Enei używając danych logowania podanych w procesie rejestracji.

3. Zaloguj się na swoje konto

Jeżeli posiadasz konto w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zaloguj się”. Wprowadź swój adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji konta w eBOK i przejdź proces pierwszego logowania, gdzie możesz m.in. wybrać metodę wchodzenia do aplikacji dogodną dla siebie. Po zalogowaniu się do Mojej Enei uzyskasz dostęp do wszystkich funkcjonalności aplikacji, takich jak podgląd e-faktur czy historia zużycia energii.

Na podane dane możesz także logować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów na stronie ebok.enea.pl.

Jak zarejestrować się i zalogować
do aplikacji Moja Enea?

1. Pobierz aplikację

Aplikację mobilną Moja Enea można pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store zarówno na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android jak i IOS.

2. Zarejestruj się

Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zarejestruj się”. Wypełnij krótki formularz, podając swoje dane: numer Klienta umieszczony na umowie lub fakturze, PESEL lub NIP oraz adres e-mail oraz ustaw hasło. Następnie potwierdź rejestrację, klikając link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres e-mail. Po aktywacji konta możesz zalogować się do Mojej Enei używając danych logowania podanych w procesie rejestracji.

3. Zaloguj się na swoje konto

Jeżeli posiadasz konto w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zaloguj się”. Wprowadź swój adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji konta w eBOK i przejdź proces pierwszego logowania, gdzie możesz m.in. wybrać metodę wchodzenia do aplikacji dogodną dla siebie. Po zalogowaniu się do Mojej Enei uzyskasz dostęp do wszystkich funkcjonalności aplikacji, takich jak podgląd e-faktur czy historia zużycia energii.

Na podane dane możesz także logować się do Elektronicznego Biura Obsługi Klientów na stronie ebok.enea.pl.

Pobierz aplikację i zrób krok w stronę wygody!

Korzystaj z aplikacji Moja Enea i miej dostęp do informacji o umowie i e-fakturach, gdziekolwiek jesteś. Regulamin aplikacji Moja Enea dostępny jest tutaj.

Przycisk linkujący do appstore Przycisk linkujący do google play

Zeskanuj kod QR lub przejdź do strony sklepu.

Najczęściej zadawane pytania

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Moja Enea to aplikacja mobilna, dzięki której otrzymasz dostęp do najważniejszych informacji na temat swojej umowy, a także w szybki i łatwy sposób aktywujesz i pobierzesz swoją e-fakturę.

Do aplikacji możesz zalogować się wykorzystując te same dane, jakie obecnie wykorzystujesz do logowania do eBOK. Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, wybierz opcję „Zarejestruj się”.

Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany lub w Mojej Enei na ekranie Logowanie, Zmiana loginu zmień wskazane dane.

Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK lub na stronie do logowania do Mojej Enei kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w aplikacji Moja Enea.

Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do Mojej Enei lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury”, a następnie kliknij na zielonym polu „Przejdź na e-fakturę”.

Na tym ekranie wybierasz, dla których kontrahentów ma być aktywna e-faktura. Następnie na dole strony kliknij „Włącz".

Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów.

„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.

„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które będą wymagane w przyszłości.  Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.

Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.

Wchodząc w zakładkę „Faktury” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu wejdź w zakładkę "Faktury", a następnie kliknij przycisk "Zapłać wybrane". Na kolejnym ekranie zaznacz faktury, które chcesz opłacić i wybierz na dole strony przycisk "Zapłać zaznaczone". Po przekierowaniu do strony Operatora Płatności postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.