Poznaj eBOK
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
- sprawdzaj stan swojego konta
- aktywuj e-fakturę
- wygodnie opłacaj rachunki
- aktualizuj swoje dane
Łatwo zarządzaj swoim kontem
Łatwo zarządzaj swoim kontem

E-faktura
W eBOK aktywujesz e-fakturę. Na adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawionej fakturze do zapłaty i będziesz mógł ją pobrać na swoje urządzenie.

Łatwe płatności
Korzystając z eBOK możesz szybko dokonać płatności. Masz możliwość opłacenia od razu wszystkich faktur, albo możesz wybrać te, które opłacisz w pierwszej kolejności.

Czytelne zużycie
W eBOK znajdziesz informacje o wszystkich zatwierdzonych odczytach, niezależnie ile masz liczników. Dane możesz zobaczyć na czytelnym, kolorowym wykresie.

Wiadomości i wnioski
Z eBOK szybko i łatwo skontaktujesz się z Eneą pisząc w wybranej przez Ciebie sprawie. Odpowiedź na wiadomość pojawi się na Twoim koncie. Możesz również wysłać wniosek m.in. w sprawie zwrotu nadpłaty, przeksięgowania czy rozłożenia płatności na raty.

Doładowanie licznika
Korzystając z eBOK możesz doładować licznik przedpłatowy. Płatności dokonasz on-line dzięki czemu możesz zakończyć proces bez wychodzenia z domu.
eBOK to także
Przejdź do aplikacjii korzystaj z e-faktury!
Pobierz aplikację Moja Enea i załatwiaj wszystko w jednym miejscu.
Szczegółowe informacje oraz Regulamin dostępne na tutaj.

Jak zacząć w 3 prostych krokach?
Jak zacząć w 3 prostych krokach?
-
Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na ebok.enea.pl i wypełnij formularz rejestracji
-
Potwierdź adres e-mail klikając w link aktywacyjny
-
Zaloguj się, włącz e-fakturę oraz powiadomienia i wygodnie zarządzaj swoim kontem.
Jak działa eBOK?
Chcesz sprawdzić jak wygląda nasze Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Zobacz wersję demonstracyjną.
Pytania i odpowiedzi
Jak zmienić login i hasło w eBOK?
Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany. W celu potwierdzenia zmiany adresu e-mail do logowania musisz kliknąć w link w otrzymanej wiadomości.
Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK i na stronie do logowania kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pamiętaj, aby podać obecny adres e-mail do logowania aby otrzymać wiadomość do resetu hasła.
Co to jest e-faktura?
E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w eBOK oraz w aplikacji Moja Enea.
Jak przejść na e-fakturę?
Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do eBOK lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury i płatności”, a następnie kliknij „Przejdź na e-fakturę”.
Na tym ekranie zaakceptuj Regulamin, a następnie na dole strony kliknij „Aktywuj".
Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów w formie papierowej.
Czym się różni „Bieżąca płatność” od „Wszystkich płatności”?
„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.
„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które będą wymagane w przyszłości. Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.
Jak opłacić fakturę w eBOK?
Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.
Wchodząc w zakładkę „Faktury i płatności” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu w zakładce "Faktury" na liście faktur zaznacz te dokumenty jakie chcesz zapłacić, a następnie kliknij przycisk "Zapłać zaznaczone". Na kolejnym ekranie zostaniesz przekierowany do strony Operatora Płatności, gdzie możesz wybrać metodę płatności i następnie postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.
Jakie wnioski mogę złożyć w eBOK?
W eBOK z wykorzystaniem prostego formularza możesz przesyłać do nas e-wnioski i zapytania w tym m.in:
Wnioski dotyczące płatności:
- Wniosek o zwrot nadpłaty
- Wniosek o przeksięgowanie nadpłaty w ramach jednego kontrahenta
- Wniosek o rozłożenie należności na raty
- Wniosek o udzielenie prolongat
Wnioski dotyczące licznika:
- Wniosek o płatne sprawdzenie poprawności działania układu pomiarowo-rozliczeniowego
- Wniosek o badanie laboratoryjne układu pomiarowo-rozliczeniowego
- Wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy układu pomiarowo-rozliczeniowego
- Wniosek o zdjęcie plomb
- Wniosek o oplombowanie
A także zapytania:
- Jaki jest termin zapłaty za faktury
- Jaka jest kwota do zapłaty
- Jakie mam naliczone odsetki
- Jak czytać informacje na fakturze
- Chcę otrzymać duplikat faktury
- Jakie mam zużycie
- Jakie mam zużycie (prosument)
- Kiedy otrzymam fakturę
- W jakiej formie otrzymam fakturę
Zaloguj się do eBOK kliknij Wiadomości, a następnie Napisz do nas i skorzystaj z dostępnych e-wniosków według swoich potrzeb!
Zobacz film i dowiedz się jak skorzystać z e-wniosków w eBOK

Czy w eBOK mogę zawrzeć umowę?
Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę on-line na wybrane produkty, w tym celu:
Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.
W przypadku spełnienia przynajmniej jednego z powyższych warunków i braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.
Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”.
Możliwość zawarcia umowy produktowej jest dostępna wyłącznie dla Klientów:
- indywidualnych
- niebędących prosumentami
- którzy nie są obecnie w trakcie wprowadzania zmian w umowie
- którzy nie zawarli jeszcze umowy produktowej lub ich umowa kończy się za nie więcej niż 3 miesiące.
W przypadku spełnienia przynajmniej jednego z powyższych warunków i braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.
Na podany adres e-mail do korespondencji otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.