Poznaj eBOK

URL Zdalnego filmu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

  • sprawdzaj stan swojego konta
  • aktywuj e-fakturę
  • wygodnie opłacaj rachunki
  • aktualizuj swoje dane

W eBOK możesz

Korzystać z e-faktury i łatwo zapłać za rachunek
Zawrzeć umowę produktową
Zaktualizować dane kontaktowe
Sprawdzić historię zużycia energii elektrycznej
Zgłaszać swoje sprawy oraz wysyłać wnioski

Korzystaj bezpłatnie 7 dni w tygodniu, 24h na dobę

Łatwo zarządzaj swoim kontem

Obraz
Screen z Ebok e-faktura

E-faktura

W eBOK aktywujesz e-fakturę. Na adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawionej fakturze do zapłaty i będziesz mógł ją pobrać na swoje urządzenie.

Obraz
Screen z eBOK Łatwe płatności

Łatwe płatności

Korzystając z eBOK możesz szybko dokonać płatności. Masz możliwość opłacenia od razu wszystkich faktur, albo możesz wybrać te, które opłacisz w pierwszej kolejności.

Obraz
Screen z Eboka czytelne zużycie

Czytelne zużycie

W eBOK znajdziesz informacje o wszystkich zatwierdzonych odczytach, niezależnie ile masz liczników. Dane możesz zobaczyć na czytelnym, kolorowym wykresie.

Obraz
Screen z eBOK Widaomości i wnioski

Wiadomości i wnioski

Z eBOK szybko i łatwo skontaktujesz się z Eneą pisząc w wybranej przez Ciebie sprawie. Odpowiedź na wiadomość pojawi się na Twoim koncie. Możesz również wysłać wniosek m.in. w sprawie zwrotu nadpłaty, przeksięgowania czy rozłożenia płatności na raty.

Obraz
Screen z Eboka doładowanie licznika

Doładowanie licznika

Korzystając z eBOK możesz doładować licznik przedpłatowy. Płatności dokonasz on-line dzięki czemu możesz zakończyć proces bez wychodzenia z domu.

Jak zacząć w 3 prostych krokach?

  1. Przygotuj umowę lub fakturę, wejdź na ebok.enea.pl i wypełnij formularz rejestracji

  2. Potwierdź adres e-mail klikając w link aktywacyjny

  3. Zaloguj się, włącz e-fakturę oraz powiadomienia i wygodnie zarządzaj swoim kontem.

Jak działa eBOK?

Chcesz sprawdzić jak wygląda nasze Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?

Zobacz wersję demonstracyjną.

Pytania i odpowiedzi

Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany. W celu potwierdzenia zmiany adresu e-mail do logowania musisz kliknąć w link w otrzymanej wiadomości.

Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK i na stronie do logowania kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pamiętaj, aby podać obecny adres e-mail do logowania aby otrzymać wiadomość do resetu hasła.

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w eBOK oraz w aplikacji Moja Enea.

Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do eBOK lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury i płatności”, a następnie kliknij „Przejdź na e-fakturę”.

Na tym ekranie zaakceptuj Regulamin, a następnie na dole strony kliknij „Aktywuj".

Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów w formie papierowej.

„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.

„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do eBOK oraz te, które będą wymagane w przyszłości. Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.

Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.

Wchodząc w zakładkę „Faktury i płatności” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu w zakładce "Faktury" na liście faktur zaznacz te dokumenty jakie chcesz zapłacić, a następnie kliknij przycisk "Zapłać zaznaczone". Na kolejnym ekranie zostaniesz przekierowany do strony Operatora Płatności, gdzie możesz wybrać metodę płatności i następnie postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.

W eBOK z wykorzystaniem prostego formularza możesz przesyłać do nas e-wnioski i zapytania w tym m.in:

Wnioski dotyczące płatności:

  • Wniosek o zwrot nadpłaty
  • Wniosek o przeksięgowanie nadpłaty w ramach jednego kontrahenta
  • Wniosek o rozłożenie należności na raty
  • Wniosek o udzielenie prolongat

Wnioski dotyczące licznika:

  • Wniosek o płatne sprawdzenie poprawności działania układu pomiarowo-rozliczeniowego
  • Wniosek o badanie laboratoryjne układu pomiarowo-rozliczeniowego
  • Wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy układu pomiarowo-rozliczeniowego
  • Wniosek o zdjęcie plomb
  • Wniosek o oplombowanie

A także zapytania:

  • Jaki jest termin zapłaty za faktury
  • Jaka jest kwota do zapłaty
  • Jakie mam naliczone odsetki
  • Jak czytać informacje na fakturze
  • Chcę otrzymać duplikat faktury
  • Jakie mam zużycie
  • Jakie mam zużycie (prosument)
  • Kiedy otrzymam fakturę
  • W jakiej formie otrzymam fakturę

Zaloguj się do eBOK kliknij Wiadomości, a następnie Napisz do nas i skorzystaj z dostępnych e-wniosków według swoich potrzeb! 

Zobacz film i dowiedz się jak skorzystać z e-wniosków w eBOK

Plik Video

Jeśli jesteś już Klientem Enei możesz w kilku krokach zawrzeć umowę on-line na wybrane produkty, w tym celu:

Krok 1.

Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Krok 2.

W przypadku spełnienia przynajmniej jednego z powyższych warunków i braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.

Krok 3.

Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”.

Krok 4.

Możliwość zawarcia umowy produktowej jest dostępna wyłącznie dla Klientów:

  • indywidualnych
  • niebędących prosumentami
  • którzy nie są obecnie w trakcie wprowadzania zmian w umowie
  • którzy nie zawarli jeszcze umowy produktowej lub ich umowa kończy się za nie więcej niż 3 miesiące.

W przypadku spełnienia przynajmniej jednego z powyższych warunków i braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.

Krok 5.

Na podany adres e-mail do korespondencji otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.