Obraz
Ola Kałucka polecająca aplikację Moja Enea

Pobierz aplikację Enei i ciesz się wygodą!

Moja Enea to aplikacja mobilna dla Klientów Enea S.A., która informuje o kosztach energii, prezentuje e-faktury i oszczędza Twój czas tak, abyś Ty mógł skoncentrować się na tym, co daje Ci najwięcej energii. Wygodne sposoby płatności, dostęp do danych o zużyciu energii, informacje o umowach oraz e-faktury, a także szeroki wybór form kontaktu z Eneą.

Google play

App Store

Poznaj funkcjonalności Mojej Enei

Łatwy dostęp 

do e-faktur

W szybki i łatwy sposób aktywuj i pobieraj faktury elektroniczne na swoje urządzenie mobilne. O wystawieniu nowej e-faktury powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

Wygodne sposoby płatności

Wygodnie opłacaj faktury za energię. Możesz opłacić wszystkie faktury w kilku prostych krokach albo wybrać do zapłaty kilka lub jeden spośród nieopłaconych dokumentów.

Odczyty i dostęp 

do danych 

o zużyciu energii

Masz łatwy dostęp do historii zużycia energii oraz w zależności od posiadanej umowy do historii odczytów lub danych dobowo-godzinowych.

Wygoda korzystania

Zaloguj się do aplikacji z wykorzystaniem tych samych danych, których używasz do logowania się w eBOK na stronie ebok.enea.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się. Przy kolejnych wejściach do aplikacji możesz po wykonaniu odpowiednich ustawień, wykorzystywać PIN lub biometrię.

Personalizacja ekranu głównego

Zarządzaj ustawieniami Pulpitu, wybierz moduły, których najbardziej potrzebujesz i ustal samodzielnie kolejność ich wyświetlania, aby zawsze mieć pod ręką to, co dla Ciebie najważniejsze. Możesz także wybrać jasny lub ciemny motyw aplikacji.

Dostęp do różnych form kontaktu

Użytkownicy aplikacji mają możliwość rozmowy z pracownikiem Enei poprzez czat, czy szybki kontakt z infolinią. Jest także możliwość przesłania zgłoszenia przez formularz kontaktowy czy skorzystania z wyszukiwarki Biur Obsługi Klienta.

Już dziś aktywuj e-fakturę przez aplikację!

Aktywuj e-fakturę w terminie od 17 marca do 30 kwietnia 2025 roku i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei! Zarejestruj swoje zgłoszenie na stronie enea.pl/e-faktura i otrzymaj SMS z kodem rabatowym (po spełnieniu warunków Regulaminu).

Dlaczego e-faktura?

Już dziś aktywuj e-fakturę przez aplikację!

E-faktury dostępne po ich wystawieniu

Dostęp do e-faktur w dowolnym miejscu i czasie

Powiadomienia po wystawieniu e-faktury

Jak zarejestrować się i zalogować do aplikacji Moja Enea?

Krok 1

Pobierz aplikację

Aplikację mobilną Moja Enea można pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store zarówno na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android jak i IOS.

Ikonka wejścia do telefonu
Krok 2

Zarejestruj się

Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zarejestruj się”.

Wypełnij krótki formularz, podając swoje dane: numer Klienta umieszczony na umowie lub fakturze, PESEL lub NIP oraz adres e-mail oraz ustaw hasło.

Następnie potwierdź rejestrację, klikając link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres e-mail.

Ikonka dodaj osobę
Krok 3

Zaloguj się

Po aktywacji konta możesz zalogować się do Mojej Enei używając danych logowania podanych w procesie rejestracji. Na podane dane możesz także logować się do eBOK na stronie ebok.enea.pl.

Jeżeli posiadałeś już wcześniej konto w eBOK, pobierz aplikację i wybierz opcję „Zaloguj się”. Wprowadź swój adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji konta w eBOK.

Ikonka wejścia do telefonu z boku

Najczęściej zadawane pytania

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Moja Enea to aplikacja mobilna, dzięki której otrzymasz dostęp do najważniejszych informacji na temat swojej umowy, a także w szybki i łatwy sposób aktywujesz i pobierzesz swoją e-fakturę.

Do aplikacji możesz zalogować się wykorzystując te same dane, jakie obecnie wykorzystujesz do logowania do eBOK. Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, wybierz opcję „Zarejestruj się”.

Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK, zaloguj się i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany lub w Mojej Enei, zaloguj się i wybierz Ustawienia – Logowanie - Zmiana loginu zmień wskazane dane. W celu potwierdzenia zmiany adresu e-mail do logowania musisz kliknąć w link w otrzymanej wiadomości.

Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK lub na stronie do logowania do Mojej Enei kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pamiętaj, aby podać obecny adres e-mail do logowania, aby otrzymać wiadomość do resetu hasła.

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w eBOK oraz w aplikacji Moja Enea.

Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do Mojej Enei lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury”, a następnie kliknij na zielonym polu „Przejdź na e-fakturę”.

Na tym ekranie wybierasz, dla których kontrahentów ma być aktywna e-faktura. Następnie na dole strony kliknij „Włącz".

Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów w formie papierowej.

„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.

„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które będą wymagane w przyszłości. Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.

Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.

Wchodząc w zakładkę „Faktury” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu wejdź w zakładkę "Faktury", a następnie kliknij przycisk "Zapłać wybrane". Na kolejnym ekranie zaznacz faktury, które chcesz opłacić i wybierz na dole strony przycisk "Zapłać zaznaczone". Po przekierowaniu do strony Operatora Płatności postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.