Wpisy komunikatów
Komunikaty dla klientów

Godziny funkcjonowania Infolinii 2 maja
Szanowni Państwo,
informujemy, że w piątek 2 maja br. czat oraz Infolinia 611 111 111 będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 07.00 do 16.00. Godziny pracy Pogotowia Energetycznego 991 pozostają bez zmian.

Niedostępność Mobilnego Biura Obsługi Klienta
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 17-18 kwietnia oraz 2 maja br. Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Zapraszamy do rezerwacji wizyty w innym terminie.

Godziny funkcjonowania Infolinii i Biur Obsługi Klienta w okresie świątecznym
informujemy, że w piątek 18 kwietnia br. czat oraz Infolinia 611 111 111 będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 07.00 do 16.00, natomiast w Wielką Sobotę oraz w okresie Świąt Wielkanocnych będą nieczynne. Godziny pracy Pogotowia Energetycznego 991 pozostają bez zmian

Prace serwisowe
Prace serwisowe

Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy do Strefy Zakupów
Jesteś Klientem indywidualnym Enei? Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do Strefy Zakupów Enei.

Aplikacja mobilna Moja Enea już dostępna!
Enea wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów i uruchamia aplikację mobilną Moja Enea.

Elektroniczne Biuro Klienta czynne 24h/dobę
Przypominamy, że Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) dostępne jest 24h/dobę. Użytkownicy eBOK mogą m.in. szybko i łatwo opłacić fakturę, aktywować e-fakturę, aktualizować swoje dane czy sprawdzić szczegóły swojej umowy.