Wpisy komunikatów
Komunikaty dla klientów

Pomoc de minimis - wydłużone godziny pracy BOK i Infolinii
Dla Państwa wygody, w związku ze zbliżającym się terminem składania informacji o uzyskanej pomocy na potrzeby stosowania ceny maksymalnej w II półroczu 2024 r., wydłużamy godziny pracy Biura Obsługi Klienta (BOK).
- W piątek, 27 czerwca i poniedziałek, 30 czerwca wszystkie nasze Biura Obsługi Klientów będą czynne do godz. 20:00
- W sobotę, 28 czerwca zapraszamy do naszych placówek w Poznaniu w Galerii Pestka i Malta House do godz. 21:00.
Nasza infolinia 611 111 111 w poniedziałek 30 czerwca będzie dostępna dłużej, bo do godz. 22:00.

Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy do Strefy Zakupów
Jesteś Klientem indywidualnym Enei? Przejdź na e-fakturę i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do Strefy Zakupów Enei.

Godziny funkcjonowania Infolinii i Biur Obsługi Klienta 2 maja
Szanowni Państwo,
informujemy, że w piątek 2 maja br. czat oraz Infolinia 611 111 111 będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 07.00 do 16.00. Godziny pracy Pogotowia Energetycznego 991 pozostają bez zmian.

Prace serwisowe
Szanowni Państwo,
Z powodu prac serwisowych w piątek 23 maja od godz. 20.00 do soboty 24 maja do godziny 10.00, eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów) oraz aplikacja mobilna Moja Enea będą niedostępne.

Niedostępność Mobilnego Biura Obsługi Klienta
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 17-18 kwietnia oraz 2 maja br. Mobilne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Zapraszamy do rezerwacji wizyty w innym terminie.

Godziny funkcjonowania Infolinii i Biur Obsługi Klienta w okresie świątecznym
informujemy, że w piątek 18 kwietnia br. czat oraz Infolinia 611 111 111 będzie dostępna dla Klientów w godzinach od 07.00 do 16.00, natomiast w Wielką Sobotę oraz w okresie Świąt Wielkanocnych będą nieczynne. Godziny pracy Pogotowia Energetycznego 991 pozostają bez zmian

Prace serwisowe
Prace serwisowe