Szukaj

Ogłoszenie nr: 1400/DW00/ZK/KZ/2018/0000076913 - Usługa

Powrót do listy ogłoszeń
ZamawiającyENEA Centrum Sp. z o.o.
Nazwa postępowaniaSystem automatycznej digitalizacji dokumentów papierowych.
Rodzaj postępowaniaProces przetargowy
Typ postępowaniaNiepubliczne
Tryb postępowaniaOtwarty
Podstawa prawna zastosowanego trybu
Sposób uzyskania SIWZ/Warunków zamówieniaZamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej Warunki Zzamówienia http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa
Rodzaj zamówieniaUsługa
Możliwość składania ofert częściowychNie
Możliwość składania ofert wariantowychNie
Termin realizacji zamówieniaWymagany termin realizacji zamówienia wynosi:
4.1. ETAP I – 6 tygodni od podpisania Umowy,
4.2. ETAP II: - 6 tygodni dla każdej wskazanej lokalizacji,
4.3. Etap III - na okres 36 miesięcy począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający dokonał odbioru Etapu I.
Planowana aukcja elektronicznaNie
Wymagane wadiumNie
Wysokość wadium
Termin związania z ofertą90 dni
Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert/negocjacji
Termin składania pytań przez WykonawcówWykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Warunków Zamówienia, w tym może zgłosić propozycje modyfikacji projektu Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do Warunków Zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca wykorzystanie arkusza z pytaniami Wykonawcy (Załącznik nr 6 do Warunków Zamówienia). Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści dokumentacji postępowania wpłynął
Otwarcie ofert / Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuNiejawne
Opis warunków udziału w postępowaniuzgodnie z zapisami w Warunkach Zamówienia
Informacje o oświadczeniach i dokumentachzgodnie z zapisami w Warunkach Zamówienia
Kryteria oceny ofert i ich znaczenieCENA 100 %
Dane teleadresowe ZamawiającegoZamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej http://www.enea.pl/bip/zamowienia/platforma-zakupowa
Dane osoby kontaktowejPani
Beata Wójkiewicz
Enea Centrum Sp. z o.o., Departament Zakupów
Biuro Udzielania Zamówień
tel.: +48 / 61 884 54 26; tel. kom +48 / 693 79 03 82; e-mail: beata.wojkiewicz@enea.pl
ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, w godzinach 8.00 – 15.00
oraz

Pani
Anna Pierścionek
ENEA Centrum Sp. z o.o., Departament Zakupów
Biuro Udzielania Zamówień
ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, w godzinach 8.00 – 15.00
tel. +48 / 61 884 64 28, tel. kom. +48 / 695 520 287, mail: anna.pierscionek@enea.pl
Inne
Termin składania ofert / Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu07.11.2018 10:00:00
Miejsce składania ofert / wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuOfertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 1.2. Warunków Zamówienia, w Kancelarii Zamawiającego (lok nr 424), w terminie do dnia 07.11.2018r. do godz. 10.00.
Termin otwarcia ofert / Termin otwarcia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu07.11.2018 10:05:00
Miejsce otwarcia ofert / wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wybór najkorzystniejszej oferty

Pliki do pobrania

  • Data ostatniej zmiany: 24.10.2018 12:51:18
    Data publikacji: 24.10.2018 12:51:18

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.