Obsługa Klienta i kontakt dla domu

eBOK i e-faktura

 W Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wygodnie i szybko zarządzisz swoimi płatnościami za energię elektryczną oraz paliwo gazowe bez wychodzenia z domu

eFormularze

Wypełnij eFormularz i załatw online sprawy związane z przepisaniem licznika (w kupionym domu/mieszkaniu lub innym lokalu, w wynajętej nieruchomości) lub ze zmianą taryfy po zakończeniu budowy.

Zostań Klientem

Chcesz podpisać umowę z Eneą? Dowiedz się, jak zostać naszym Klientem i otrzymać pakiet korzyści

Rezerwuj wizytę w BOK i mBOK

Nie czekaj w kolejce. Umów się on-line na wizytę  w wybranym Biurze Obsługi Klienta 

Zmiany w umowie

Chcesz zmienić ofertę, dane kontaktowe lub przepisać licznik? Dowiedz się, jak to zrobić

Umowy on-line

Tutaj możesz bezpiecznie i wygodnie, bez wychodzenia z domu, podpisać umowę produktową na prąd.

Prosument energii odnawialnej

Chcesz produkować energię na własny użytek? Chcesz się dowiedzieć w jaki sposób rozliczani są Prosumenci? Chcesz wiedzieć jak czytać fakturę? 

Faktury i rozliczenia

Chcesz wiedzieć co oznaczają pozycje na fakturze, czym jest nadpłata i niedopłata? Może Twoje wątpliwości budzi rozliczenie? Albo chcesz dowiedzieć się jak podać odczyt licznika?

Płatności i doładowania

Chcesz wiedzieć jakie są możliwości dokonywania płatności lub dowiedzieć się jak doładować licznik przedpłatowy? Chcesz wiedzieć jak wysłać potwierdzenie wpłaty? 

Brak prądu w lokalu

Wróciłeś do domu i nie ma prądu? W Twoim lokalu doszło do odłączenia energii elektrycznej? Dowiedz się, co powinieneś zrobić

Dokumenty do pobrania

Pobieraj dokumenty, których potrzebujesz

Kontakt

Sprawdź jak szybko i wygodnie możesz się z nami skontatkować, złożyć reklamację lub zadać dowolne pytanie 

Komunikaty dla Klientów

Zmiany w obsłudze Klienta, otwarcia i zamknięcia BOK, zmiany w ofercie? Bądź zawsze na bieżąco 

Sprzedaż rezerwowa

Pobieraj i przeglądaj dokumenty związane ze sprzedażą rezerwową

Filmy instruktażowe

Zobacz na filmach instruktażowych jak założyć konto w eBOK, aktywować e-fakturę czy zaktualizować swoje dane

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.