Obsługa Klienta i kontakt dla firmy

eBOK i e-faktura

 W Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wygodnie i szybko zarządzisz swoimi płatnościami za energię elektryczną oraz paliwo gazowe bez wychodzenia z domu

Zostań Klientem/Prosumentem

Chcesz podpisać nową umowę z Eneą? Chcesz produkować energię na własny użytek? Dowiedz się, jak zostać naszym Klientem i otrzymać pakiet korzyści

Zmiany w umowie

Chcesz zmienić ofertę, dane kontaktowe lub przepisać licznik na siebie? Dowiedz się, jak to zrobić

Faktury i rozliczenia

Chcesz wiedzieć co oznaczają pozycje na fakturze, czym jest dopłata i niedopłata? Może Twoje wątpliwości budzi rozliczenie? Albo chcesz dowiedzieć się jak podać odczyt licznika?

Płatności i doładowania

Za fakturę za energię elektryczną możesz zapłacić w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Dowiedz się, jakie są inne możliwości dokonywania płatności

Dokumenty do pobrania

Pobieraj dokumenty, których potrzebujesz

Kontakt

Sprawdź jak szybko i wygodnie możesz się z nami skontatkować, złożyć reklamację lub zadać dowolne pytanie

Rezerwuj wizytę w BOK i mBOK

Nie czekaj w kolejce. Umów się on-line na wizytę w wybranym Biurze Obsługi Klienta

Komunikaty dla Klientów

Zmiany w obsłudze Klienta, otwarcia i zamknięcia BOK, zmiany w ofercie? Bądź zawsze na bieżąco

Sprzedaż rezerwowa

Pobieraj i przeglądaj dokumenty związane ze sprzedażą rezerwową

Brak prądu w lokalu

Wróciłeś do domu i nie ma prądu? W Twoim lokalu doszło do odłączenia energii elektrycznej? Dowiedz się, co powinieneś zrobić

Paliwo gazowe

Tutaj znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące zawierania i zmiany umowy na paliwo gazowe

Zobacz także eBook

Jak zoptymalizować koszty energii elektrycznej w Twojej firmie

 

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.