WAŻNE!
- właścicielem instalacji elektrycznej może być Klient lub właściciel budynku, a granica własności została określona w umowie kompleksowej
- pamiętaj, że urządzenia zabezpieczone są plombami, które można naruszyć tylko za zgodą Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub w uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego odłączenia napięcia dla ratowania zdrowia i życia ludzkiego
- W przypadku usunięcie awarii prosimy o niezwłoczne zgłoszenie ponownego oplombowania wraz z informacją:
- lokalizacja licznika (ogólnodostępny/wymaga kontaktu z właścicielem lokalu)
- numeru telefonu do kontaktu
Możesz to zrobić w jeden wybrany sposób:
Informujemy, że Enea Operator wystawi fakturę za oplombowanie licznika zgodnie z aktualnym cennikiem dla usług dystrybucji energii elektrycznej.
WAŻNE! Wyjątek stanowią Klienci, którzy mają osobną umowę dystrybucyjną. W sytuacji awarii powinni skontaktować się ze swoim Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.