30 Stycznia 2025

Aplikacja mobilna Moja Enea już dostępna!

Enea wychodzi naprzeciw potrzebom Klientów i uruchamia aplikację mobilną Moja Enea.

Z aplikacji Moja Enea mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi mający konto w Elektronicznym Biurze Klienta (eBOK). Do aplikacji mogą się zalogować z użyciem loginu i hasła, z jakiego korzystają w eBOK. Klienci, którzy jeszcze nie mają konta, mogą się w każdej chwili zarejestrować. Bezpośrednio poprzez aplikację klient może skontaktować się z Eneą, wybierając, np. czat lub formularz kontaktowy. Może także z aplikacji zadzwonić na infolinię Enei, przy takim połączeniu konsultant od razu widzi historię klienta, a to skraca czas obsługi.

Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest danymi biometrycznymi lub numerem PIN co ułatwia korzystanie z aplikacji, kiedy się z niej nie wylogujemy. Moja Enea to także wygodny sposób bezpiecznych płatności online, do wyboru klienta jest m.in. Blik, Apple Pay czy Google Pay.

W aplikacji Moja Enea nasi klienci mogą:

  • korzystać z e-faktur - pobrać i opłacić wszystkie lub wybrane dokumenty
  • sprawdzić saldo, historię odczytów oraz zużycie energii
  • sprawdzić szczegóły swojej umowy
  • aktualizować dane kontaktowe
  • rozmawiać z konsultantem poprzez infolinię, czat lub formularz kontaktowy
  • zarezerwować wizytę w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta


Aplikacja mobilna to część większego i długofalowego programu, w którym Enea rozwija nowoczesne formy obsługi klientów. Ambasadorką aplikacji została Aleksandra Kałucka, brązowa medalistka olimpijska we wspinaczce na czas. Ola należy do grona młodych sportowców współtworzących projekt Enea Nowi Mistrzów.

Moja Enea jest możliwa do pobrania w sklepie Google oraz IOS. 

Dowiedz się więcej.