18 Kwietnia 2024

Otwarcie nowego Biura Obsługi Klienta w budynku Malta House w Poznaniu

Od 10 kwietnia Enea zaprasza swoich klientów do nowego Biura Obsługi Klienta (BOK) w budynku Malta House przy ul. Baraniaka 6 w Poznaniu. Nowa sala obsługowa z dziesięcioma stanowiskami oferuje klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Nowoczesny BOK zastąpił tymczasowe Biuro Obsługi Klienta w Kupcu Poznańskim.

Nowy salon sprzedaży w budynku Malta House znajduje się tuż przy jeziorze Malta, wśród terenów rekreacyjnych. Jest to powrót Enei do wschodniej części Poznania, gdzie wcześniej placówka działała w Galerii Malta.

Do dyspozycji klientów, Enea przygotowała salę główną z dziesięcioma stanowiskami obsługowymi, w tym jednym obsługującym sprawy dystrybucyjne. Istnieje również możliwość powiększenia liczby stanowisk do dwunastu, w drugiej części salonu. Każde stanowisko obsługi jest specjalnie wydzielone dźwiękoszczelnymi ściankami zapewniającymi komfort rozmowy klienta z konsultantem.

Obsługę klientów wspiera system kolejkowy dostępny na stronie enea.pl, w którym klienci mogą wybrać nową lokalizację. W celu usprawnienia rejestracji klientów w placówce, do ich dyspozycji są dwa biletomaty oraz stanowisko informacyjne. W BOK-u Malta House znajduje się strefa, w której zaprezentowane są produkty Enei pomagające optymalizować i zarządzać zużyciem energii, w szczególności urządzenia Enea Smart i rozwiązania fotowoltaiczne.

Biuro czynne jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 16.00.