Twój informatyk 24/7 -oferta ENERGIA+ Pomoc IT
Produkt przeznaczony jest dla klientów z grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.

Główne cechy oferty


W czym możemy pomóc?
Szczegóły dotyczące oferty
Ważne informacje
Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która wyniesie 35,20 zł brutto/mies. Możesz mieć obniżoną opłatę handlową, która w przypadku wyboru elektronicznej faktury wyniesie 22,90 zł brutto/mies.
* Cena energii dla odbiorców z grup taryfowych G nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Enea ma prawo zmienić ceny energii lub stawki opłat wskazane w Cenniku w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego poprzez dostosowanie cen określonych w Cenniku do nowych stawek podatku. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Pomoc IT znajdziesz w Regulaminie Oferty i Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
** Za zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT przez eBOK (ebok.enea.pl) lub eFormularze (enea.pl/eformularze) w terminie od 24.02 do 30.04.2025 r. Klientowi przysługuje Kod rabatowy o wartości 150,00 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei. Za zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT w Biurze Obsługi Klienta Enei, za pośrednictwem Infolinii lub na podstawie oświadczenia Klienta o przyjęciu oferty Enea S.A. (dotyczy oświadczeń złożonych w formie pisemnej lub w formie dokumentowej) w terminie od 24.02 do 30.04.2025 r. Klientowi przysługuje Kod rabatowy o wartości 100,00 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei. Kod rabatowy jest ważny do 31.05.2025 r. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Kodów Rabatowych za zawarcie Umowy z Enea S.A. dostępnym na strefa.enea.pl/regulamin. Przyznanie Kodu rabatowego za zawarcie umowy w ramach niniejszego regulaminu łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.
Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie rozwiąże problem.
Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi „Pomoc IT”, jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa, tel. 22 122 89 21, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.
Dla kogo?
Produkt przeznaczony jest dla klientów grup taryfowych G, którzy chcą dodatkowo skorzystać z pomocy informatyka. Nieważne, ile masz lat i jaką masz wiedzę na temat działania komputerów, smartfonów czy innych sprzętów. Pracownicy We'Support pomogą rozwiązać Twój problem, odpowiedzą na Twoje pytania, a nawet podpowiedzą, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.
Skorzystaj z oferty w 4 krokach
-
Zaloguj się
Zaloguj się do serwisu eBOK. Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się.
-
Wybierz produkt
Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA"
i wybierz produkt.
-
Sprawdź szczegóły
Zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi
dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”.
-
Odbierz potwierdzenie
Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie
zawarcia umowy.
Grupy taryfowe dla prezentowanej oferty
Tabele cen i opłat
Tabela nr 1. Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej
Tabela nr 2. Informacja o cenach energii elektrycznej stosowanych w okresie od 01.01.2025 r. do 30.09.2025 r.
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest produkt ENERGIA+ Pomoc IT?
W ramach Oferty możesz otrzymać nielimitowaną pomoc informatyka dostępnego 24 h/7/365 oraz stałą cenę energii na 3 lata. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną pozostanie taka sama, jak w momencie zawarcia umowy.
Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii – zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Niższa cena sprzedaży energii nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z taryf dystrybucyjnych zatwierdzanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa. Enea ma prawo zmienić ceny energii lub stawki opłat wskazane w Cenniku w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego poprzez dostosowanie cen określonych w Cenniku do nowych stawek podatku.
Jak działa Usługa „Pomoc IT”?
Klienci, którzy podpiszą umowę w ramach oferty ENERGIA+ Pomoc IT, otrzymają indywidualny kod upoważniający do korzystania z usługi. W celu skorzystania ze zdalnej pomocy Klienci mogą skontaktować się poprzez dedykowany adres e-mail: enea@we-support.pl oraz numer telefonu 22 122 89 21 – informatyk poprosi o podanie kodu wsparcia. Następnie poprosi o uruchomienie przeglądarki i wpisanie adresu: pobierz.it. Specjalista IT przeprowadzi Klienta przez proces instalacji aplikacji do pomocy zdalnej, który zajmuje około 2 minut. Po uruchomieniu aplikacji informatyk podłączy się zdalnie i udzieli pomocy.
Dla kogo jest ten produkt?
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G. Każdy z nas może potrzebować pomocy informatyka. Technologia zmienia się codziennie, a brak odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia w obszarze technologii powoduje, że szybka i skuteczna pomoc zdalna w rozwiązywaniu problemów związanych z komputerami, oprogramowaniem, sieciami czy innymi technicznymi aspektami jest bezcenna.
Jaki jest koszt połączenia?
Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora. Numer telefonu, pod którym Klienci mogą zgłaszać swoje problemy, jest numerem stacjonarnym.
Jaki jest czas reakcji na zgłoszenie?
Zespół przyjmuje zgłoszenie poprzez e-mail lub telefonicznie w ciągu 15 minut. W przypadku zgłoszenia telefonicznego czas ten może się wydłużyć o ok. 5 minut, jeżeli jest kolejka oczekujących na połączenie.
Kiedy może dojść do niewykonania zgłoszenia po jego przyjęciu?
Do takiej sytuacji może dojść w następujących przypadkach:
- Klient prosi o wykonanie czynności niezgodnej z polskim prawem,
- Klient prosi o wykonanie działań na nielegalnym lub pirackim oprogramowaniu,
- Klient nie ma dostępu do Internetu lub jego komputer zupełnie się nie włącza,
- Klient prosi o pomoc poza zakresem wsparcia lub prosi o wizytę w domu.
Czy są jakieś limity w zakresie liczby urządzeń objętych pomocą?
Każdy kod upoważnia do uzyskania pomocy dla 1 osoby, która może mieć kilka urządzeń. Kodu nie można przekazywać innym osobom. W przypadku uzasadnionych podejrzeń o nadużycie (np. bardzo częste zgłaszanie spraw dotyczących różnych systemów operacyjnych, w różnych wersjach) Partner może zweryfikować urządzenie po połączeniu zdalnym po MAC adresie karty sieciowej urządzenia. Dane osobowe nie są weryfikowane – pomoc otrzyma osoba, która poda kod.
Jak wygląda proces składania i obsługi reklamacji?
Wszystkie reklamacje przyjmowane są w formie elektronicznej pod adresem e-mail: enea@we-support.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana w ciągu maksymalnie 14 dni (w praktyce w ciągu kilku godzin) od dnia otrzymania reklamacji.
Z jakimi tematami mogę zgłosić się do informatyka?
a) wsparcie w systemach Windows (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemu, oczyszczanie systemu, instalacje programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych, usuwanie wirusów,
b) wsparcie w systemach Mac OS, iOS (dowolna wersja): instalacje sterowników, aktualizacje systemów, oczyszczanie systemu, instalacja programów, konfiguracje urządzeń wyjściowych,
c) wsparcie działania pakietu biurowego Microsoft Office oraz aplikacji powiązanych: instalacje, dezinstalacje, weryfikacja plików, aktualizacje,
d) obsługa urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, tablet)i zarządzanie nimi,
e) wsparcie podczas napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych sprzętu (weryfikacja po numerze seryjnym, czy sprzęt jest na gwarancji, i zgłoszenie naprawy lub pomoc w znalezieniu serwisu, jeżeli sprzęt nie jest już na gwarancji, pomoc w opisie usterki),
f) konfiguracja stacji roboczych,
g) zarządzanie i utrzymanie urządzeń sieciowych (podstawowa konfiguracja urządzeń sieciowych), (informacja, jak zabezpieczyć sieć i ważne dane),
h) administracja i zarządzanie domenami internetowymi,
i) zarządzanie, modyfikacja treści, administracja stronami internetowymi (wsparcie, podstawowe szkolenie z zarządzania systemami CMS, podstawy języka HTML),
j) konfiguracja, rozwiązywanie problemów z pocztą e-mail,
k) zarządzanie kontami oraz pocztą elektroniczną e-mail,
l) wykonywanie zapasowych kopii bezpieczeństwa zgodnie z opracowaną polityką,
m) wsparcie, konfiguracja i utrzymanie serwerów i urządzeń sieciowych,
n) konsultacje merytoryczne i doradztwo techniczne,
o) pomoc w obsłudze programów od zewnętrznych dostawców,
p) diagnostyka i utrzymanie sieci LAN/WLAN,
q) diagnoza wadliwie działających sprzętów i wymiana podstawowych komponentów (zdalna weryfikacja sprzętów podłączonych do komputera),
r) archiwizacja haseł i dostępów,
s) instalacja, konfiguracja z usług chmurowych,
t) czyszczenie systemów operacyjnych, optymalizacja pracy komputerów,
u) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania,
v) pomoc podczas spotkań online: Zoom, Skype, Teams (brak głosu, obrazu z kamery),
w) skanowanie i usuwanie wirusów w komputerze,
x) usuwanie programów szpiegujących komputer,
y) pomoc w przypadku wyłudzeń i włamań na konta w social mediach,
z) pomoc z konfiguracją gier, tj. Fortnite, GTA, Minecraft, Wiedźmin, CyberPunk, COD,
aa) ustawienie kontroli rodzicielskiej i założenie profilu dla dziecka,
bb) pomoc w obsłudze programów do obróbki video i grafiki, tj. Photoshop, Adobe Premiere Pro (wsparcie, podstawowe szkolenie z ww. programów),
cc) aktualizacja sterowników programów, systemów i sprzętu,
dd) instalacja dodatkowych czcionek lub brakujących czcionek systemowych,
ee) analiza podejrzanych plików otrzymanych mailem lub przez FTP, np. WeTransfer,
ff) analiza podejrzanych plików e-mail oraz wiadomości SMS,
gg) analiza ataków typu Phishing i działania prewencyjne,
hh) pomoc w wyborze nowego sprzętu komputerowego,
ii) bezpieczne zakupy online, tj. pomoc w zakupach onlinei ewentualnych oszustwach,
jj) skanowanie antywirusowe komputera,
kk) usuwanie wirusów i programów szpiegujących,
ll) instalacja i konfiguracja zapory sieciowej, firewall,
mm) wykrywanie programów typu malware oraz spyware,
nn) konfigurowanie routerów,
oo) konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP,
pp) konfiguracja sieci w tym Access Pointów,
qq) konfiguracja i instalacja systemów CMS,
rr) wsparcie w wyborze hostingu,
ss) mapowanie zasobów sieciowych.

Nie znalazłeś informacji,
których szukasz?
Nie znalazłeś informacji,
których szukasz?
Jeżeli nie znalazłeś informacji, których szukasz, sprawdź naszą zakładkę Obsługa Klienta.
Pliki do pobrania
Regulamin, Cenniki, Dokumenty dotyczące oferty ENERGIA+ Pomoc IT
Wzór umowy kompleksowej dla Klientów przyłączonych do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.
Nie czekaj i skorzystaj z oferty już teraz
Z oferty możesz skorzystać logując się do serwisu eBOK lub przez eFormularze. Możesz również wypełnić
formularz, aby porozmawiać z konsultantem o szczegółach oferty i odpowie na wszystkie pytania.
eBOK
Jeśli jesteś już naszym Klientem, zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta i podpisz umowę szybko i wygodnie online. Jeśli jeszcze nie jesteś naszym Klientem, zarejestruj się do serwisu.
eFormularze
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą możesz także wypełnić formularz zawarcia umowy online – bez konieczności logowania do eBOK-a. Oferta przeznaczona głównie dla nowych klientów, którzy nie mają konta eBOK.
Skontaktuj się z nami
Zapytaj o produkt
Jeśli jesteś zainteresowany produktem, skontaktuj się z nami już dziś. Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!