Wróć

Awarie i wyłączenia

Brak prądu w lokalu

Zobacz, co warto sprawdzić zanim zgłosisz nam awarię:

1. Czy brakuje prądu w całej okolicy?

Sprawdź, czy w Twojej okolicy nie prowadzimy prac konserwacyjnych. Jeżeli Twojego adresu nie ma na liście planowych wyłączeń, zadzwoń pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Energetycznego 991.

2. Czy brakuje prądu tylko w Twoim budynku lub na klatce schodowej?

Skontaktuj się z administratorem budynku. On powinien zająć się ustaleniem przyczyny.

3. Jeśli brakuje prądu tylko w Twoim lokalu sprawdź:

  • Czy bezpieczniki są włączone?
    Jeżeli bezpieczniki są wyłączone - włącz je.
    Jeżeli są włączone i nadal nie ma prądu – zadzwoń pod bezpłatny, czynny całą dobę numer Pogotowia Energetycznego 991.
  • Czy opłaciłeś rachunek za energię?
    Jeżeli nie opłaciłeś rachunku bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie – przeczytaj Wznowienie dostaw prądu.

 

WAŻNE! Właścicielem instalacji elektrycznej może być Klient lub właściciel budynku. Granica własności została określona w umowie kompleksowej.

Pamiętaj, że urządzenia zabezpieczone są plombami. Można je naruszyć tylko za zgodą Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub w uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego odłączenia napięcia dla ratowania zdrowia i życia ludzkiego.