W eBOK dowiesz się wszystkiego
Aplikacja eBOK umożliwia m.in. sprawdzenie salda, pobranie oraz opłacanie faktur.
Większość spraw w eBOK załatwisz wygodnie,
bez wychodzenia z domu czy dzwonienia na infolinię.
Zobacz co warto sprawdzić, zanim zgłosisz nam awarię:
Czy brakuje prądu w całej okolicy?
Sprawdź tutaj, czy nie prowadzimy prac konserwacyjnych.
Jeżeli Twojego adresu nie ma na liście wyłączeń planowych i prądu nie ma w Twojej najbliższej okolicy - zgłoś awarię dzwoniąc na bezpłatny czynny całą dobę numer 991.
Czy brakuje prądu tylko w Twoim budynku lub klatce schodowej?
Skontaktuj się z administratorem budynku. On powinien zająć się ustaleniem przyczyny.
Jeśli brakuje prądu tylko w Twoim lokalu, sprawdź:
Czy opłaciłeś rachunek za energię?
Jeżeli nie opłaciłeś rachunku bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie - przeczytaj Co zrobić, gdy doszło do wyłączenia z powodu zadłużenia?
Czy bezpieczniki są włączone?
Jeżeli bezpieczniki są wyłączone - włącz je. Jeżeli są włączone i nadal nie ma prądu - zadzwoń pod bezpłatny numer 991.
WAŻNE!
właścicielem instalacji elektrycznej może być Klient lub właściciel budynku, a granica własności została określona w umowie kompleksowej
pamiętaj, że urządzenia zabezpieczone są plombami, które można naruszyć tylko za zgodą Operatora Systemu Dystrybucyjnego lub w uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego odłączenia napięcia dla ratowania zdrowia i życia ludzkiego
W przypadku usunięcie awarii prosimy o niezwłoczne zgłoszenie ponownego oplombowania wraz z informacją:
- lokalizacja licznika (ogólnodostępny/wymaga kontaktu z właścicielem lokalu)
- numeru telefonu do kontaktu
Możesz to zrobić w jeden wybrany sposób:
wypełniając formularz kontaktowy
korzystając z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
Informujemy, że Enea Operator wystawi fakturę za oplombowanie licznika zgodnie z aktualnym cennikiem dla usług dystrybucji energii elektrycznej.
WAŻNE! Wyjątek stanowią Klienci, którzy mają osobną umowę dystrybucyjną. W sytuacji awarii powinni skontaktować się ze swoim Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
Czy Twój licznik:
nie rejestruje zużycia energii pomimo włączonych odbiorników?
lub
mimo, iż jest to licznik dwutaryfowy, rejestruje zużycie energii tylko w jednej strefie czasowej?
Możesz skontaktować się z nami w wybrany przez siebie sposób:
korzystając z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
wypełniając formularz kontaktowy
rozmawiając na czacie
WAŻNE! Wyjątek stanowią Klienci, którzy mają osobną umowę dystrybucyjną. W sytuacji awarii powinni skontaktować się ze swoim
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
Jeżeli nie opłaciłeś rachunku, bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie prawdopodobnie nastąpiło wstrzymanie dostaw energii z powodu zadłużenia:
Jak najszybciej ureguluj należność przez swoje konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Możesz wybrać inną formę płatności dogodną dla Ciebie. Pamiętaj o opłaceniu wszystkich rachunków, których termin płatności już minął
Wyślij skan dowodu wpłaty przez czat lub formularz kontaktowy albo przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Pamiętaj by jako temat wiadomości wybrać „Windykacja” oraz podać numer kontaktowy. Takie zgłoszenia są obsługiwane priorytetowo.
Po zweryfikowaniu informacji - przekażemy zlecenie na wznowienie dostawy energii elektrycznej. Zlecenia są realizowane na bieżąco według kolejności wpływu.
Nie ma potrzeby ponownego kontaktu w celu przyspieszenia realizacji sprawy
WAŻNE! Koszt usługi ponownego podłączenia energii elektrycznej określa taryfa Twojego Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
Informacje na temat planowych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz dzwoniąc pod numer 991 lub na stronie:
Podejrzenie kradzieży prądu możesz zgłosić nam anonimowo.
Możesz to zrobić w jeden wybrany sposób:
wypełniając formularz kontaktowy
pisząc na adres korespondencyjny wskazany na fakturze
rozmawiając na czacie
Oprogramowanie, które dzięki zdalnej transmisji danych daje możliwość kontroli i optymalizacji kosztów.
Zobacz więcejSzukasz rozwiązania, które pozwoli ograniczyć koszty prowadzenia Twojej działalności? Wybierz fotowoltaikę dla firm!
Zobacz więcejWitaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.