Przeniesienie Biura Obsługi Klienta w Szczecinie

Od 4 kwietnia 2016 r. Biuro Obsługi Klienta przy ul. Derdowskiego 2 zostało przeniesione na al. Wojska Polskiego 74.

Zapraszamy do nowej lokalizacji!

Zachęcamy również do korzystania z Infolinii 611 111 111 i elektronicznego Biura Obsługi Klienta: www.eBOK.enea.pl.
Infolinia i aplikacja eBOK pozwalają załatwić większość spraw związanych z prądem bez wychodzenia z domu.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.