Zmieniamy numery kont na obszarze bydgoskim
Klienci z obszaru bydgoskiego na najbliższych fakturach otrzymają nowy numer konta bankowego. Płatności Klientów indywidualnych będą obsługiwane przez Bank Pekao SA, biznesowych przez PKO BP. Dodatkowo przygotowaliśmy udogodnienia przy dokonywaniu płatności.
- Od 17 sierpnia Klienci z obszaru bydgoskiego otrzymywać będą faktury za energię elektryczną z nowym numerem konta. Należy pamiętać, aby robiąc przelew, wpisać nowy numer rachunku podany na przesłanej przez Eneę fakturze.
- W związku z wprowadzonymi zmianami, wydruk i wysyłka faktur nastąpi nieco później niż zazwyczaj. Przepraszamy Klientów za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.
- Ostrzegamy przed oszustami, wysyłającymi nieprawdziwą korespondencję
i w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią 611 111 111. - Autentyczność numeru rachunku, w przypadku Klientów indywidualnych i małego biznesu, można sprawdzić poprzez porównanie numeru konta widniejącego na otrzymanej fakturze ze wzorem przedstawionym tutaj
Klienci biznesowi ewentualne wątpliwości mogą wyjaśnić bezpośrednio ze swoim doradcą.
Wygodne formy płatności:
- płatność gotówką bez prowizji w oddziałach Pekao SA – wykaz placówek znajdziesz tutaj oraz na www.pekao.com.pl
- polecenie zapłaty
- przez eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enei (usługa dostępna od 1 września 2015 r. na obszarze bydgoskim)
- eFaktura (usługa dostępna od 1 września 2015 r. na obszarze bydgoskim)
- kody do liczników przedpłatowych dostępne w sieci punktów VIA – Moje Doładowania lub z aplikacji mojeplatnosci.pl