Zmieniamy numery kont na obszarze szczecińskim
Klienci z obszaru szczecińskiego na najbliższych fakturach otrzymają nowy numer konta bankowego. Płatności Klientów indywidualnych będą obsługiwane przez bank Pekao SA, biznesowych przez PKO BP. Dodatkowo przygotowaliśmy udogodnienia przy dokonywaniu płatności.
Od 1 czerwca Klienci z obszaru szczecińskiego otrzymywać będą faktury za energię elektryczną z nowym numerem konta. Należy pamietać, aby robiąc przelew, wpisać nowy numer rachunku podany na przesłanej przez Eneę fakturze.
W związku z wprowadzonymi zmianami, wydruk i wysyłka faktur nastąpi nieco później niż zazwyczaj. Przepraszamy Klientów za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.
Ostrzegamy przed oszustami, wysyłającymi nieprawdziwą korespondencję
i w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią 611 111 111.Autentyczność numeru rachunku, w przypadku Klientów indywidualnych i małego biznesu, można sprawdzić poprzez porównanie numeru konta widniejącego na otrzymanej fakturze ze wzorem przedstawionym tutaj
Klienci biznesowi ewentualne wątpliwości mogą wyjaśnić bezpośrednio ze swoim doradcą.
Wygodne formy płatności:
płatność gotówką bez prowizji w oddziałach Pekao SA – wykaz placówek znajdziesz tutaj oraz na www.pekao.com.pl
polecenie zapłaty
przez eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r. na obszarze szczecińskim)
eFaktura (usługa dostępna od 1 lipca 2015 r. na obszarze szczecińskim)
kody do liczników przedpłatowych dostępne w sieci punktów VIA – Moje Doładowania lub z aplikacji mojeplatnosci.pl