Zmodernizowane Biuro Obsługi Klienta w Pile
Od 12 grudnia mieszkańcy Piły są obsługiwani w zmodernizowanym Biurze Obsługi Klienta przy Alei Poznańskiej 34. To kolejne BOK, które w ostatnich miesiącach przeszło gruntowny remont.
Odnowione biuro oferuje nowoczesne warunki i sprawną obsługę. Zostało zaaranżowane z myślą o Klientach Enei - jest przestronne, ale z zacisznymi miejscami zapewniającymi komfort indywidualnej rozmowy Klienta z naszym doradcą, ponadto wprowadziliśmy system kolejkowy. Dla dzieci przygotowaliśmy specjalny kącik, który pozwoli rodzicom na spokojne załatwienie spraw w naszym Biurze Obsługi Klienta. Nie zapominamy także o osobach starszych, które oczekując na rozmowę będą mogły wygodnie usiąść. Mamy nadzieję, że nowoczesne biuro spodoba się mieszkańcom.
Serdecznie zapraszamy w poniedziałki i czwartki w godzinach od 8:00 do 17:00 oraz we wtorki, środy oraz piątki w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zachęcamy do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta: www.ebok.enea.pl.
Dzięki aplikacji eBOK Klienci Enei zyskują łatwy dostęp do swojego konta z rozliczeniami za prąd.
To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK jest czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.