Cechy oferty ENERGIA+ Pomoc IT Firma

Nielimitowany zdalny dostęp do informatyków,

którzy udzielą pomocy, dzwoniąc pod numer 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Zdalna pomoc IT przez całą dobę, 7 dni w tygodniu

Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo: enea@we-support.pl.

Pełne wsparcie systemów Windows i Apple

Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.

Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową

Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.

Stała cena prądu nawet przez 3 lata*

Otrzymasz stałą cenę energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy. Oznacza to, że nawet przez 3 lata cena energii pozostanie na takim samym poziomie, jak w momencie zawarcia umowy.

Bezpieczeństwo

Chronisz firmę przed cyberatakami.

Przeczytaj dodatkowe informacje o ofercie

Zobacz szczegóły 

Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Za korzystanie z Usługi "Pomoc IT" pobierana jest miesięczna opłata handlowa. 

* Stała cena energii dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.

Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.

Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi "Pomoc IT", jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa,
tel. 22 122 89 21,  wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.

Przykładowe problemy... i rozwiązania!

W czym możemy pomóc

1
Windows

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows

2
Apple

 

Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS

3
Urządzenia

 

Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów

4
Programy

 

Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami

5
Poczta e-mail

 

Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika

6
Social Media

 

Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne

7
Przeglądarki

 

Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie

8
Zakupy

 

Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać

9
Konfiguracja

 

bezpiecznych połączeń FTP

10
Diagnostyka

 

Przyspieszymy pracę Twojego komputera

11
Kontrola treści

 

Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci

12
Wirusy

 

Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

1
Windows
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji Windows
2
Apple
Pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu macOS
3
Urządzenia
Podłączenie drukarki i rozwiązywanie problemów
4
Programy
Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i programami
5
Poczta e-mail
Zdalna analiza podejrzanych wiadomości lub załącznika
6
Social Media
Sprawdzimy, czy Twoje konto jest bezpieczne
7
Przeglądarki
Skonfigurujemy i zaktualizujemy wszystkie
8
Zakupy
Podpowiemy przed zakupem jaki sprzęt warto wybrać
9
Konfiguracja
bezpiecznych połączeń FTP
10
Diagnostyka
Przyspieszymy pracę Twojego komputera
11
Kontrola treści
Ustawimy kontrolę rodzicielską dla dzieci
12
Wirusy
Przeskanujemy komputer w poszukiwaniu wirusa

Dla kogo?

Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i dotychczasowi klienci zakwalifikowani do grup taryfowych C11, C12a, C12b, którzy zawarli z Enea SA umowę o świadczenie usługi kompleksowej lub umowę sprzedaży energii elektrycznej.

Zobacz jakie to proste

1

Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT Firma

i odbierz kod dostępu na SMS lub e-mail.

2

Pobierz i z pomocą telefonicznej instrukcji
zainstaluj darmową aplikacjęna swoim urządzeniu
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.

3

Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.

Sprawdź inne produkty

ENERGIA+ Fotowoltaika

Ty też wybierz fotowoltaikę dla domu i firmy!

Zobacz więcej
Enea Smart Biznes - zoptymalizuj zużycie energii w firmie

Enea Smart Biznes

Wybierz pakiet nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą Ci lepiej kontrolować i zoptymalizować zużycie prądu w firmie. Oferta zawiera miesięczną opłatę handlową.

Zobacz więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!  

*

"*" - Informacje niezbędne do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

"**" - Zgoda niezbędna do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.