którzy udzielą pomocy, dzwoniąc pod numer 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).
Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer lub skontaktować się mailowo: enea@we-support.pl.
Otrzymasz pomoc w obsłudze dowolnej wersji systemu.
Za korzystanie z Usługi „Pomoc IT” pobierana jest miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku.
Otrzymasz stałą cenę energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy. Oznacza to, że nawet przez 3 lata cena energii pozostanie na takim samym poziomie, jak w momencie zawarcia umowy.
Chronisz firmę przed cyberatakami.
Wybrana oferta daje możliwość korzystania z pomocy specjalisty IT w nielimitowanym wymiarze przez okres obowiązywania umowy. Informatycy dostępni są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Za korzystanie z Usługi "Pomoc IT" pobierana jest miesięczna opłata handlowa.
* Stała cena energii dla odbiorców z grup taryfowych A, B, C, R nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
Jak wezwać pomoc IT? Zainstaluj darmową i bezpieczną aplikację (konieczne połączenie z Internetem) na swoim urządzeniu. Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub e-mail enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.
Partnerem Oferty, odpowiadającym za realizację Usługi "Pomoc IT", jest We'Support Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńska 23, 04-761 Warszawa,
tel. 22 122 89 21, wpisanym do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001017403, NIP 9522237303.
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i dotychczasowi klienci zakwalifikowani do grup taryfowych C11, C12a, C12b, którzy zawarli z Enea SA umowę o świadczenie usługi kompleksowej lub umowę sprzedaży energii elektrycznej.
Podpisz umowę
w ofercie ENERGIA+ Pomoc IT Firma
i odbierz kod dostępu na SMS lub e-mail.
Pobierz i z pomocą telefonicznej instrukcji
zainstaluj darmową aplikacjęna swoim urządzeniu
(konieczne połączenie z internetem)
Teraz możesz korzystać ze zdalnej pomocy.
Zgłoś awarię przez dedykowany numer telefonu: 22 122 89 21
(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)
lub e-mail: enea@we-support.pl. Informatyk połączy się z urządzeniem i zdalnie pomoże rozwiązać Twój problem.
Wybierz 1 z 4 pakietów, które pozwolą Ci lepiej kontrolować i zoptymalizować zużycie prądu w firmie. Oferta zawiera miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejNasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!
Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.