eBOK dostępny dla wszystkich naszych Klientów
Od marca nowoczesna aplikacja Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest dostępna dla wszystkich naszych Klientów. Dzięki niej można m.in. sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki oraz łatwo się z nami skontaktować.
On-line można także składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie, a także sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Obsługa aplikacji jest intuicyjna, a do samodzielnego zarejestrowania w eBOK wystarczą jedynie podstawowe dane Klienta.
Wszystko to z poziomu własnego komputera, tabletu czy smartfonu. To najprostszy i najwygodniejszy sposób na załatwienie spraw w Enei. eBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Zapraszamy do korzystania z eBOK.