Wysyłka faktur na obszarze szczecińskim
Na obszarze szczecińskim występują przesunięcia w wysyłce faktur za energię elektryczną. Zdarzają się również przypadki, gdy zamiast faktury Klienci otrzymują wezwanie do zapłaty. To efekt błędów technicznych nowego systemu obsługi, które pojawiają się na etapie jego stopniowego wdrażania na obszarze działania Enei. Nad eliminacją tych błędów obecnie pracujemy.
Każda z tego rodzaju spraw jest przez nas indywidualnie i starannie sprawdzana oraz weryfikowana.
Jeśli nie otrzymałeś na czas faktury lub zamiast niej odebrałeś wezwanie do zapłaty, skontaktuj się z nami:
- mailem na adres kontakt@enea.pl – podaj swoje dane oraz adres, pod którym korzystasz z naszych usług
- telefonicznie pod numerem Infolinii 611 111 111
Każde ze zgłoszeń zostanie rozpatrzone indywidualnie, nasi Konsultanci pomogą w rozwiązaniu kwestii niesłusznie dostarczonych wezwań do zapłaty.
Za wszelkie utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy!