Pomoc dedykowanych fachowców w ofercie ENERGIA+ Fachowiec
Pomoc fachowców - to nawet do 2100 zł brutto w ciągu roku na naprawy w razie nagłych awarii.
Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Stała cena energii przez 3 lata*

Główne cechy oferty

Pomoc fachowców
Jeden telefon pod dedykowany numer Centrum Pomocy wystarczy, by zgłosić awarię. Fachowiec przyjedzie i usunie ją bezpłatnie! Sprawdź poniżej, co obejmują poszczególne Warianty.
Nawet do 2100 zł w ciągu roku na naprawy w razie nagłych awarii
Możliwość pokrycia kosztów Usługi „Fachowca” (np. elektryka, technika urządzeń grzewczych i gazowych, serwisanta RTV/AGD, hydraulika lub szklarza - w zależności od wybranego Wariantu) do kwoty 700 zł dla 1 zdarzenia plus 300 zł na dojazd i ekspertyzę, nie więcej jednak niż 2100 zł plus 900 zł na dojazd i ekspertyzę w odniesieniu do 3 zdarzeń w ciągu 12 miesięcy. Jeśli koszt naprawy awarii przekracza limit 700 zł, a Ty posiadasz min. 2 nieskonsumowane limity w danym okresie 12 miesięcy - możesz połączyć dwa limity po 700 zł do łącznej kwoty 1400 zł, liczone jako dwie interwencje w trakcie realizacji jednej usługi przez specjalistę. Limit jest ustalany na każde 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy świadczenia Usługi "Fachowiec".
Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową
Za korzystanie z Usługi „Fachowiec” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cennikach, dostępnych w zakładce Pliki do pobrania.
Stała cena energii przez 3 lata*
Otrzymasz stałą cenę energii elektrycznej przez cały czas trwania umowy. Oznacza to, że nawet przez 3 lata cena energii pozostanie na takim samym poziomie, jak w momencie zawarcia umowy.
Kod rabatowy do 150 zł** do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei
W terminie od 24 lutego do 30 kwietnia 2025 r. otrzymasz Kod rabatowy do Strefy Zakupów Enei o wartości 150 zł (w przypadku zawarcia umowy online – przez eBOK lub eFormularze) lub 100 zł (w przypadku zawarcia umowy w Biurze Obsługi Klienta, za pośrednictwem Infolinii lub na podstawie oświadczenia Klienta o przyjęciu oferty Enea S.A.).
Oferta dedykowana budynkom mieszkalnym***
Miejscem świadczenia Usługi "Fachowiec" jest budynek lub lokal mieszkalny.
Obniżona opłata handlowa z aktywną e-fakturą
Przy wyborze elektronicznej faktury stawka dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej za usługi fachowca zostanie obniżona. Aby skorzystać z obniżonej opłaty handlowej należy założyć konto w eBOK i aktywować elektroniczną fakturę. Wysokość stawki opłaty handlowej wskazana jest w Cenniku dostępnym w zakładce Pliki do pobrania.
Możesz zawrzeć umowę online
Cały proces zawarcia umowy przejdziesz bez wychodzenia z domu. Na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.
Szczegóły dotyczące oferty
Ważne informacje
Wybrany wariant daje możliwość skorzystania przez 3 lata z pomocy fachowców i pokrycia realizacji Usługi „Fachowiec” (np. elektryk, technik urządzeń grzewczych i gazowych, serwisant RTV/AGD, hydraulik lub szklarz - w zależności od wybranego Wariantu) do kwoty 700 zł dla 1 zdarzenia plus 300 zł na dojazd i ekspertyzę, nie więcej jednak niż 2100 zł plus 900 zł na dojazd i ekspertyzę w odniesieniu do 3 zdarzeń w ciągu 12 miesięcy. Jeśli koszt naprawy awarii przekracza limit 700 zł, a Ty posiadasz min. 2 nieskonsumowane limity w danym okresie 12 miesięcy - możesz połączyć dwa limity po 700 zł do łącznej kwoty 1400 zł, liczone jako dwie interwencje w trakcie realizacji jednej usługi przez specjalistę. Limit jest ustalany na każde 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy świadczenia Usługi "Fachowiec".
Za korzystanie z Usługi „Fachowiec” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa określona w Cenniku, która w Wariancie Komfortowym wyniesie 34,80 zł brutto/mies., w Wariancie Rozszerzonym wyniesie 36,80 zł brutto/mies. W przypadku wyboru elektronicznej faktury opłata handlowa w Wariancie Komfortowym wyniesie 22,50 zł brutto/mies., w Wariancie Rozszerzonym wyniesie 24,50 zł brutto/mies.
Jak wezwać fachowca? Zadzwoń pod dedykowany numer Centrum Pomocy (22) 505 16 88, podaj swoje dane wraz z informacją o charakterze awarii i umów wizytę. Centrum Pomocy jest czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
* Cena energii dla odbiorców z grup taryfowych G nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE (dostępnej na stronie enea.pl). Enea ma prawo zmienić ceny energii lub stawki opłat wskazane w Cenniku w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego poprzez dostosowanie cen określonych w Cenniku do nowych stawek podatku. Szczegóły dotyczące cen energii, dodatkowej miesięcznej opłaty handlowej oraz warunków korzystania z Oferty ENERGIA+ Fachowiec znajdziesz w Regulaminie Oferty i Cenniku, dostępnych w Biurach Obsługi Klienta Enei oraz w zakładce Pliki do pobrania. W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem stosuje się inne ceny, w okresie wskazanym w tych przepisach zastosowane zostaną ceny wynikające z mocy prawa.
** Za zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Fachowiec przez eBOK (ebok.enea.pl) lub eFormularze (enea.pl/eformularze) w terminie od 24.02 do 30.04.2025 r. Klientowi przysługuje Kod rabatowy o wartości 150,00 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei. Za zawarcie umowy w ramach oferty ENERGIA+ Fachowiec w Biurze Obsługi Klienta Enei, za pośrednictwem Infolinii lub na podstawie oświadczenia Klienta o przyjęciu oferty Enea S.A. (dotyczy oświadczeń złożonych w formie pisemnej lub w formie dokumentowej) w terminie od 24.02 do 30.04.2025 r. Klientowi przysługuje Kod rabatowy o wartości 100,00 zł do wykorzystania w Strefie Zakupów Enei. Kod rabatowy jest ważny do 31.05.2025 r. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Kodów Rabatowych za zawarcie Umowy z Enea S.A. dostępnym na strefa.enea.pl/regulamin. Przyznanie Kodu rabatowego za zawarcie umowy w ramach niniejszego regulaminu łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.
*** Miejscem świadczenia Usługi „Fachowiec” jest budynek lub lokal mieszkalny, czyli znajdujące się w budynku mieszkalnym wyodrębnione pomieszczenie lub pomieszczenia, służące do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych, stanowiące odrębną nieruchomość albo będące przedmiotem własnościowego lub lokatorskiego spółdzielczego prawa do lokalu. Dołączone do budynku pomieszczenie gospodarcze lub piwnica, a także garaż wolnostojący, podłączone do tego samego licznika (PPE) również objęte są serwisem. Garaż wolnostojący rozliczany na odrębnym liczniku nie może zostać objęty Ofertą ENERGIA+ Fachowiec ponieważ dla takiego obiektu nie będzie świadczona Usługa „Fachowiec”. Obiekty takie jak domki letniskowe, kempingi i ogródki działkowe nie mogą zostać objęte ochroną w ramach produktu ENERGIA+ Fachowiec. Są to obiekty rekreacyjne nie przeznaczone do celów mieszkaniowych.
Dla kogo
Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi Klienci, jak i dotychczasowi Klienci indywidualni rozliczani w zespołach grup taryfowych G, przyłączeni do sieci Enea Operator. Za korzystanie z Usługi „Fachowiec” pobierana jest dodatkowa miesięczna opłata handlowa wskazana w Cenniku.
Sprawdź oferowane warianty
Fachowa pomoc w razie awarii sprzętów w domu
Wariant obejmuje:
- Pomoc elektryka, pomoc technika instalacji grzewczych i gazowych oraz pomoc serwisanta RTV/AGD w razie awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej, awarii centralnego ogrzewania i urządzeń grzewczych lub awarii sprzętu RTV/AGD
- Trzy domowe interwencje fachowców w ciągu roku
- Stawka opłaty handlowej wyniesie 34,80 zł brutto/mies. W przypadku wyboru elektronicznej faktury opłata handlowa wyniesie 22,50 zł brutto/mies.
Kompleksowa ochrona w Twoim domu
Wariant obejmuje:
- Pomoc elektryka, pomoc technika instalacji grzewczych i gazowych oraz pomoc serwisanta RTV/AGD, hydraulika oraz szklarza w razie nieprzewidzianych awarii instalacji, sprzętu RTV/AGD oraz zdarzeń losowych, np. wichury, powodzi
- Trzy domowe interwencje fachowców w ciągu roku
- Stawka opłaty handlowej wyniesie 36,80 zł brutto/mies. W przypadku wyboru elektronicznej faktury opłata handlowa wyniesie 24,50 zł brutto/mies.
Jak przystąpić do Oferty?
Zawrzyj umowę online
Zrób to online przez eBOK (ebok.enea.pl) lub przez eFormularze (enea.pl/eformularze).
Poprzez Biuro Obsługi Klienta
Wybierz się do najbliższego Biura Obsługi Klienta - pamiętaj, aby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
Zadzwoń na naszą infolinię
Skorzystaj z pomocy naszych konsultantów i zadzwoń 611 111 111.
Podpisz umowę online przez eBOK w 4 prostych krokach
Podpisz umowę online przez eBOK w 4 prostych krokach
-
Zaloguj się
Zaloguj się do eBOK. Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się. -
Wybierz produkt
Przejdź do zakładki "AKTUALNA OFERTA" i wybierz produkt.
-
Zawrzyj umowę
Dokładnie zapoznaj się ze szczegółami oferty oraz wszystkimi dokumentami zanim klikniesz „Zawieram umowę”. W przypadku braku przycisku „Zawieram umowę” skontaktuj się z nami.
-
Potwierdzenie
Na podany adres mailowy otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy.
Grupy taryfowe dla prezentowanej oferty
Tabele cen i opłat
Tabela nr 1. Ceny energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej
Tabela nr 2. Informacja o cenach energii elektrycznej stosowanych w okresie od 01.01.2025 r. do 30.09.2025 r.
Najczęściej zadawane pytania
Na czym polega oferta ENERGIA+ Fachowiec?
W ramach pakietu możesz otrzymać pomoc fachowców w razie nagłej awarii oraz stałą cenę energii przez 3 lata. Oznacza to, że Twoja cena ze energię elektryczną przez 3 lata pozostanie na tym samym poziomie, jak w momencie zawarcia umowy. Na fakturze oprócz rozliczenia Twojego zużycia energii (rozliczonego w cenie jednostkowej energii - zł/kWh) znajdzie się dodatkowa miesięczna opłata handlowa za korzystanie z Usługi "Fachowiec" (rozliczana w stałej wysokości w okresach miesięcznych – zł/m-c). Miesięczna stawka tej opłaty wskazana jest w Cenniku. Cena energii dla odbiorców z grup taryfowych G nie obejmuje opłat za usługę dystrybucji energii, które wynikają z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. zatwierdzanej przez Prezesa URE.
W przypadku gdy z przepisów prawa ograniczających wysokość cen energii elektrycznej wynikać będzie, że w rozliczeniach z Klientem, stosuje się inne ceny, niż wynikające z Cennika, Sprzedawca w okresie wskazanym w tych przepisach będzie stosował ceny wynikające z mocy prawa.
Jaką będę miał zapewnioną ochronę?
Zakres ochrony jest uzależniony od wybranego wariantu. W każdym z wariantów pomoc obejmuje 3 zdarzenia ubezpieczeniowe w ciągu 12 miesięcznych okresów ubezpieczenia - maksymalnie 700 zł brutto na jedno zdarzenie ubezpieczeniowe (organizacja + koszt usługi + koszt części zamiennych) plus 300 zł brutto na dojazd i ekspertyzę. Maksymalnie 2100 zł brutto na rok.
Czy muszę podpisać osobne ubezpieczenie?
Oferta nie zawiera żadnych dodatkowych deklaracji w zakresie ubezpieczenia.
Jak wezwać fachowca?
Chcąc skorzystać z Usługi specjalisty Klient powinien skontaktować się z Centrum Pomocy, które czynne jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod dedykowanym numerem telefonu (22) 505 16 88
Interwencja specjalisty nie jest świadczona w dni ustawowo wolne od pracy.
Czy mogę skorzystać z innej oferty sprzedaży?
Tak. Każdy odbiorca energii ma prawo skorzystać z wyboru ofert dowolnej oferty oraz dowolnego sprzedawcy. Dodatkowo na rynku funkcjonują tzw. sprzedawcy z urzędu, którzy muszą każdemu zainteresowanemu konsumentowi zapewnić świadczenie usługi kompleksowej (dostawa i sprzedaż energii) i taka sprzedaż odbywa się w oparciu o Taryfę zatwierdzaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dla ENEA SA). Ważne, aby przed podjęciem wyboru zapoznać się ze szczegółami oferty i swoim prawami (Zbiór Praw Konsumenta znajdziesz TUTAJ

Nie znalazłeś informacji, których szukasz?
Nie znalazłeś informacji, których szukasz?
Jeżeli nie znalazłeś informacji, których szukasz, sprawdź naszą zakładkę Obsługa Klienta.
Pliki do pobrania
Regulamin, Cenniki, Dokumenty dotyczące oferty ENERGIA+ Fachowiec
Pozostałe dokumenty
Wzór umowy kompleksowej dla Klientów przyłączonych do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.
Nie czekaj i skorzystaj z oferty już teraz
Z oferty możesz skorzystać logując się do serwisu eBOK lub przez eFormularze. Możesz również wypełnić
formularz, aby porozmawiać z konsultantem o szczegółach oferty i odpowie na wszystkie pytania.
eBOK
Jeśli jesteś już naszym klientem, zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta i podpisz umowę szybko i wygodnie online. Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem, zarejestruj się do serwisu.
eFormularze
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą możesz także wypełnić formularz zawarcia umowy online – bez konieczności logowania do eBOK-a. Oferta przeznaczona głównie dla nowych klientów, którzy nie mają konta eBOK.