Aktywuj e-fakturę!
Jesteś Klientem indywidualnym Enei?
Aktywuj e-fakturę w terminie od 2 czerwca do 31 sierpnia 2025 roku
i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania w Strefie
Zakupów Enei!
Zarejestruj swoje zgłoszenie i otrzymaj SMS z kodem rabatowym (po spełnieniu warunków Regulaminu).

Co należy zrobić?
Co należy zrobić?
-
Aktywuj e-fakturę przez eBOK lub aplikację Moja Enea
Wejdź na eBOK (ebok.enea.pl) lub pobierz aplikację Moja Enea
i aktywuj e-fakturę w okresie od 02.06.2025 r. do 31.08.2025 r. -
Zarejestruj zgłoszenie
Zarejestruj swoje zgłoszenie wypełniając formularz.
-
Odbierz kod rabatowy
Odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania w
Strefie Zakupów Enei.
Dodatkowe informacje
Regulamin Strefy Zakupów Enea S.A. dostępny jest na stronie strefa.enea.pl/regulamin
Kod rabatowy jest ważny do 30.09.2025 r. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Kodów Rabatowych za aktywację e-faktury. Akcja nie dotyczy tych Klientów, którzy otrzymali kody rabatowe za aktywację e-faktury we wcześniejszych akcjach organizowanych przez Enea S. A. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, przyznanie Kodu rabatowego za aktywację e-faktury w ramach niniejszego regulaminu łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.
Zarejestruj zgłoszenie, jeżeli aktywowałeś
e-fakturę w terminie od 02.06 do 31.08.2025!
e-fakturę w terminie od 02.06 do 31.08.2025!
Pobierz aplikację i zrób krok w stronę wygody!
Moja Enea to aplikacja mobilna dla Klientów Enea S.A., która informuje o kosztach energii, prezentuje e-faktury i oszczędza Twój czas tak, abyś Ty mógł skoncentrować się na tym, co daje Ci najwięcej energii. Wygodne sposoby płatności, dostęp do danych o zużyciu energii, informacje o umowach oraz e-faktury, a także szeroki wybór form kontaktu z Eneą.

Najczęściej zadawane pytania
Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Co to jest aplikacja mobilna Moja Enea?
Moja Enea to aplikacja mobilna, dzięki której otrzymasz dostęp do najważniejszych informacji na temat swojej umowy, a także w szybki i łatwy sposób aktywujesz i pobierzesz swoją e-fakturę.
Jak zalogować się do Mojej Enei?
Do aplikacji możesz zalogować się wykorzystując te same dane, jakie obecnie wykorzystujesz do logowania do eBOK. Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, wybierz opcję „Zarejestruj się”.
Jak zmienić login i hasło?
Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK, zaloguj się i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany lub w Mojej Enei, zaloguj się i wybierz Ustawienia – Logowanie - Zmiana loginu zmień wskazane dane. W celu potwierdzenia zmiany adresu e-mail do logowania musisz kliknąć w link w otrzymanej wiadomości.
Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK lub na stronie do logowania do Mojej Enei kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pamiętaj, aby podać obecny adres e-mail do logowania, aby otrzymać wiadomość do resetu hasła.
Co to jest e-faktura?
E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w eBOK oraz w aplikacji Moja Enea.
Jak przejść na e-fakturę?
Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do Mojej Enei lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury”, a następnie kliknij na zielonym polu „Przejdź na e-fakturę”.
Na tym ekranie wybierasz, dla których kontrahentów ma być aktywna e-faktura. Następnie na dole strony kliknij „Włącz".
Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów w formie papierowej.
Czym się różni „Bieżąca płatność” od „Wszystkich płatności”?
„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.
„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które będą wymagane w przyszłości. Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.
Jak opłacić fakturę w Mojej Enei?
Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.
Wchodząc w zakładkę „Faktury” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu wejdź w zakładkę "Faktury", a następnie kliknij przycisk "Zapłać wybrane". Na kolejnym ekranie zaznacz faktury, które chcesz opłacić i wybierz na dole strony przycisk "Zapłać zaznaczone". Po przekierowaniu do strony Operatora Płatności postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.