Aktywuj e-fakturę!

Odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do Strefy Zakupów. 

Jesteś Klientem indywidualnym Enei?
Aktywuj e-fakturę w terminie od 2 czerwca do 31 sierpnia 2025 roku
i odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania w Strefie 
Zakupów Enei!

Zarejestruj swoje zgłoszenie i otrzymaj SMS z kodem rabatowym (po spełnieniu warunków Regulaminu).

Co należy zrobić?

  1. Aktywuj e-fakturę przez eBOK lub aplikację Moja Enea

    Wejdź na eBOK (ebok.enea.pl) lub pobierz aplikację Moja Enea 
    i aktywuj e-fakturę w okresie od 02.06.2025 r. do 31.08.2025 r.

  2. Zarejestruj zgłoszenie

    Zarejestruj swoje zgłoszenie wypełniając formularz.

  3. Odbierz kod rabatowy

    Odbierz kod rabatowy o wartości 50 zł do wykorzystania w
    Strefie Zakupów Enei.

Dodatkowe informacje

Regulamin Strefy Zakupów Enea S.A. dostępny jest na stronie strefa.enea.pl/regulamin

Kod rabatowy jest ważny do 30.09.2025 r. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Kodów Rabatowych za aktywację e-faktury. Akcja nie dotyczy tych Klientów, którzy otrzymali kody rabatowe za aktywację e-faktury we wcześniejszych akcjach organizowanych przez Enea S. A. Z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, przyznanie Kodu rabatowego za aktywację e-faktury w ramach niniejszego regulaminu łączy się z innymi akcjami promocyjnymi.

Zarejestruj zgłoszenie, jeżeli aktywowałeś
e-fakturę w terminie od 02.06 do 31.08.2025!

Formularz

Dane Klienta z umowy lub faktury:

"*" - Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Najczęściej zadawane pytania

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Moja Enea to aplikacja mobilna, dzięki której otrzymasz dostęp do najważniejszych informacji na temat swojej umowy, a także w szybki i łatwy sposób aktywujesz i pobierzesz swoją e-fakturę.

Do aplikacji możesz zalogować się wykorzystując te same dane, jakie obecnie wykorzystujesz do logowania do eBOK. Jeżeli nie posiadasz konta w eBOK, wybierz opcję „Zarejestruj się”.

Jeżeli chcesz zmienić login, to przejdź do eBOK, zaloguj się i w zakładce „Umowa i dane” dokonaj zmiany lub w Mojej Enei, zaloguj się i wybierz Ustawienia – Logowanie - Zmiana loginu zmień wskazane dane. W celu potwierdzenia zmiany adresu e-mail do logowania musisz kliknąć w link w otrzymanej wiadomości.

Jeżeli chcesz zmienić hasło, przejdź do eBOK lub na stronie do logowania do Mojej Enei kliknij w link „Nie pamiętasz hasła” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Pamiętaj, aby podać obecny adres e-mail do logowania, aby otrzymać wiadomość do resetu hasła.

E-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną. E-faktura zastępuje dokument w formie papierowej i jest dostępna do pobrania w eBOK oraz w aplikacji Moja Enea.

Jeżeli nie aktywowałeś e-faktury podczas pierwszego logowania do Mojej Enei lub w międzyczasie dezaktywowałeś e-fakturę, wejdź do zakładki „Faktury”, a następnie kliknij na zielonym polu „Przejdź na e-fakturę”.

Na tym ekranie wybierasz, dla których kontrahentów ma być aktywna e-faktura. Następnie na dole strony kliknij „Włącz".

Od następnego dnia masz również podgląd do wcześniej wystawionych dokumentów w formie papierowej.

„Bieżąca płatność” oznacza wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które są wymagane do zapłaty w ciągu najbliższych 30 dni. „Bieżąca płatność” nie obejmuje nadpłat.

„Wszystkie płatności” oznaczają wszystkie wymagane płatności na dzień logowania do aplikacji oraz te, które będą wymagane w przyszłości. Taka sytuacja najczęściej będzie występować, jeżeli Klient ma rozliczenie prognozowe. „Wszystkie płatności” nie obejmują nadpłat.

Jeżeli chcesz opłacić wszystkie faktury, możesz to zrobić z poziomu pulpitu, klikając pod tekstem „Bieżąca płatność” przycisk „Zapłać teraz”.

Wchodząc w zakładkę „Faktury” możesz również opłacić wybrane faktury. W tym celu wejdź w zakładkę "Faktury", a następnie kliknij przycisk "Zapłać wybrane". Na kolejnym ekranie zaznacz faktury, które chcesz opłacić i wybierz na dole strony przycisk "Zapłać zaznaczone". Po przekierowaniu do strony Operatora Płatności postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.