W eBOK dowiesz się wszystkiego
Aplikacja eBOK umożliwia m.in. sprawdzenie salda, pobranie oraz opłacanie faktur, a także zawarcie umowy produktowej.
Większość spraw w eBOK załatwisz wygodnie,
bez wychodzenia z domu czy dzwonienia na infolinię.
Zobacz, co warto sprawdzić zanim zgłosisz nam awarię:
Czy brakuje prądu w całej okolicy?
Sprawdź tutaj, czy w Twojej okolicy nie prowadzimy prac konserwacyjnych.
Jeżeli Twojego adresu nie ma na liście planowych wyłączeń - zgłoś awarię dzwoniąc na bezpłatny, czynny całą dobę numer 991.
Czy brakuje prądu tylko w Twoim budynku lub na klatce schodowej?
Skontaktuj się z administratorem budynku. On powinien zająć się ustaleniem przyczyny.
Jeśli brakuje prądu tylko w Twoim lokalu sprawdź:
Czy opłaciłeś rachunek za energię?
Jeżeli nie opłaciłeś rachunku bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie - przeczytaj Co zrobić, gdy doszło do wyłączenia z powodu zadłużenia?
Czy bezpieczniki są włączone?
Jeżeli bezpieczniki są wyłączone - włącz je. Jeżeli są włączone i nadal nie ma prądu - zadzwoń pod bezpłatny numer 991.
WAŻNE!
właścicielem instalacji elektrycznej może być Klient lub właściciel budynku. Granica własności została określona w umowie kompleksowej
pamiętaj, że urządzenia zabezpieczone są plombami. Można je naruszyć tylko za zgodą Operatora Systemu Dystrybucyjnego
lub w uzasadnionych przypadkach wymagających natychmiastowego odłączenia napięcia dla ratowania zdrowia i życia ludzkiego
Jeżeli Twój licznik nie rejestruje zużycia energii pomimo włączonych odbiorników lub mimo, iż jest to licznik dwutaryfowy rejestruje zużycie energii tylko w jednej strefie czasowej możesz złożyć wniosek w Elektronicznym Biurze Klienta o sprawdzenie poprawności działania licznika.
Po zalogowaniu do eBOK przejdź do zakładki "Wiadomości" a następnie kliknij przycisk "Napisz do nas". Wybierz właściwy wniosek o sprawdzenie licznika, wypełnij i wyślij do nas.
Informację zwrotną otrzymasz w eBOK.
WAŻNE! Wyjątek stanowią Klienci, którzy mają osobną umowę dystrybucyjną. W sytuacji awarii powinni skontaktować się ze swoim
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
Jeżeli nie opłaciłeś rachunku, bądź zrobiłeś to po wskazanym terminie - prawdopodobnie nastąpiło wstrzymanie dostaw energii z powodu zadłużenia.
Jak najszybciej ureguluj należność przez swoje konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Możesz wybrać inną formę płatności dogodną dla Ciebie. Pamiętaj o opłaceniu wszystkich rachunków, których termin płatności już minął
Wyślij skan dowodu wpłaty przez czat lub formularz kontaktowy albo przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Pamiętaj by wybrać temat wiadomości „Windykacja” oraz podać numer kontaktowy. Takie zgłoszenia są obsługiwane priorytetowo.
Po zweryfikowaniu informacji - przekażemy zlecenie na wznowienie dostawy energii elektrycznej. Zlecenia są realizowane na bieżąco według kolejności wpływu.
Nie ma potrzeby ponownego kontaktu w celu przyspieszenia realizacji sprawy
WAŻNE! Koszt usługi ponownego podłączenia energii elektrycznej określa taryfa Twojego Operatora Systemu Dystrybucyjnego
Informacje na temat planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz awarii uzyskasz dzwoniąc na numer 991 lub na stronie:
Podejrzenie kradzieży prądu możesz zgłosić nam anonimowo.
Możesz to zrobić w jeden wybrany sposób:
wypełniając formularz kontaktowy
pisząc na adres korespondencyjny wskazany na fakturze
rozmawiając na czacie
Wybieraj i łącz produkty, by dzięki fotowoltaice i ekourządzeniom wytwarzać, gromadzić i wykorzystywać energię na własne potrzeby.
Zobacz więcejOdkryj zalety inteligentnych rozwiązań Enea Smart w połączeniu z energią elektryczną. Cena energii niższa od ceny z Taryfy Enei. Oferta zawiera dodatkową miesięczną opłatę handlową.
Zobacz więcejWitaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.