Zobacz na filmach instruktażowych jak założyć konto w eBOK, aktywować e-fakturę czy zaktualizować
swoje dane

Jak sprawdzić saldo w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Enei?

Jak założyć konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Enei?

Jak aktywować e-fakturę i powiadomienia w Elektr. Biurze Obsługi Klienta?

Gdzie na fakturze klienta indywidualnego znajdę najważniejsze informacje?

Gdzie na fakturze dla klienta indywidualnego znajdę inf. dot. rozliczenia?

Jak złożyć wniosek o rozłożenie płatności na raty lub udzielenie prolongaty?

Jak zarezerwować wizytę w Biurze Obsługi Klienta Enei?

Jak zaktualizować swoje dane
kontaktowe?

Jak sprawdzić dane dobowo-godzinowe w ebok?

Jak dodać upoważnionego użytkownika w ebok?

Jak wysłać zgłoszenie związane z fakturami?

Na co zwrócić uwagę wypełniając e-formularze na enea.pl?

Jak złożyć wniosek o zmianę płatności prognozowych w eBOK?

Jak obliczany jest depozyt prosumencki na fakturze?

Jak czytać fakturę dla prosumenta rozliczanego w systemie net-billing?

Jak zaktualizować dane na umowie z Eneą, w tym uzupełnić brakujący PESEL?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania. Wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy!  

*

"*" - Informacje niezbędne do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

"**" - Zgoda niezbędna do kontaktu w celu realizacji Twojego zgłoszenia

Informacja

Witaj, korzystasz z przeglądarki ( bądź ustawień wyświetlania) w wersji niższej niż Internet Explorer 11. Z tego powodu strona może wyświetlać się niepoprawnie. Proponujemy wyświetlanie strony w przeglądarkach Mozilla Firefox oraz Chrome.